У першому півріччі Audi відзначає рекордний операційний результат, хоча продажі різко впали. У Китаї виробник сподівається на ефект наздоганяння.
У першому півріччі Audi продала на 20 відсотків менше автомобілів, але збільшила операційний прибуток на 59 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. За словами фінансового директора Юргена Ріттерсбергера в п’ятницю в Інгольштадті, він досяг рекорду – 4,9 млрд євро.
Головними факторами стали перша консолідація люксового бренду Bentley, яка внесла майже 400 мільйонів євро в операційний результат, і високі ціни на автомобілі. Оскільки попит значно перевищує пропозицію, автовиробникам більше не потрібно робити знижки.
Дочірня компанія Volkswagen поставила лише 798 000 автомобілів у першій половині року. Незважаючи на це, продажі зросли на два відсотки до 29,9 мільярда євро. За словами Ріттерсбергера, трансакції хеджування сировини принесли 400 мільйонів доларів – це набагато менше, ніж у першому кварталі, оскільки ціни на сировину значно нормалізувалися. Підсумковий прибуток склав 4,4 мільярда євро після сплати податків.

За рік у цілому виконавчий комітет очікує незначного збільшення продажів до 1,8–1,9 мільйона автомобілів і значного зростання продажів до 62–65 мільярдів євро. За словами Ріттерсбергера, у Китаї має відбутись ефект наздоганяння після карантинних заходів.
Раніше повідомлялось, що Bentley побила річний рекорд прибутку протягом першої половини 2022 року.