Найочікуваніша автомобільна подія року в Каліфорнії Audi представить своє бачення майбутнього мобільності, яке можна побачити через лобове скло концепткарів «сфера» (усіх трьох!) і S1 e-tron quattro Hoonitron.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei3-1-1024x683.jpeg)
Audi skysphere – це «бачення Audi прогресивного розкішного сегменту майбутнього». Дводверний електричний кабріолет, перший представник концептуальних автомобілів Audi розроблений зі змінною колісною базою, пропонує як спортивні, так і у туристичні враження від водіння. Зовнішню довжину автомобіля також можна регулювати на 250 міліметрів завдяки ковзанню частин кузова та рами одна в одну.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei1-1024x683.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei-1024x683.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei4-1024x683.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei5-1024x683.jpeg)
Audi grandsphere довжиною 17,6 футів (5,3 м) – це концепція седана з можливостями автономного керування 4 рівня. Це другий із трьох сферичних концептуальних автомобілів, і Audi каже, що його технологія та атрибути дизайну «знову з’являться протягом наступних кількох років у майбутніх серійних моделях Audi».
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei6-1024x768.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei7-1024x768.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei8-1024x768.jpeg)
І останнє, але не менш важливе, це Audi urbansphere, який спочатку був створений для китайських мегаполісів з інтенсивним трафіком, хоча його все ще можна використовувати в інших густонаселених містах по всьому світу – звідси «міський» фрагмент його назви. За словами Audi, автомобіль «пропонує найбільший внутрішній простір серед усіх Audi на сьогоднішній день», виступаючи як «вітальня на колесах і мобільний офіс», залежно від того, чого потребує клієнт.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei9-1024x768.jpeg)
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Audi-predstavliaie-vsi-try-kontseptkary-Sphere-na-Tyzhni-avtomobiliv-u-Monterei10-1024x768.jpeg)
Про S1 Hoonitron вже багато сказано. Але це ще не все. На згадку про свою історію перегонів, оригінальні п’ятициліндрові автомобілі Audi, які перемагали в перегонах – Audi quattro A2 групи B 1984 року, Audi S1 Pikes Peak 1987 року, Audi SCCR Trans Am 1988 року, а також Audi IMSA GTO 1989 року – також будуть показані на Тижні автомобілів у Монтереї.
Раніше повідомлялось, що Audi готує кілька нових моделей, включаючи позашляховик Q9.