Компанія Audi оновила кросовер Q7.
Моделі додали нові варіанти декору, коліс, фарбування кузова, а також оптику з можливістю вибору одного з чотирьох світлових підписів. Така функціональність доступна лише для опціональних фар HD Matrix LED та OLED-ліхтарів. При цьому в гамі двигунів збереглися бензинові та дизельні “шістки”. А у «зарядженого» SQ7 під капотом, як і раніше, стоїть «вісімка» 4.0 TFSI потужністю 507 кінських сил і 770 Нм крутного моменту.
Друге оновлення нинішнього Audi Q7 не обійшлося без приємних сюрпризів. Наприклад, кросовер вперше отримав оптику, що настроюється . Її малюнок можна вибирати з чотирьох запропонованих варіантів прямо з екрану мультимедіа, щоправда, доступно це тільки для опціональних лазерних фар HD Matrix LED та ліхтарів на органічних світлодіодах. Базову версію кросовера, як і раніше, легко відрізнити від «спортивної» S line за контрастними вставками в передньому бампері, на дверях та дифузорі. Для ґрат Singleframe запропоновані два варіанти обробки: Black і Black Plus. Також Q7 має три нові кольори кузова і нові колеса діаметром 20—22 дюйми в п’яти різних дизайнах.
Втім, ДНК Audi розкривається не в стайлінг, а в налаштуваннях шасі. Оновлений Q7 йде з пневмопідвіскою adaptive air suspension або adaptive air suspension sport. На високій швидкості вона опускає машину на 30 міліметрів, а в режимі Lift піднімає на 60. Додатково кросовер можна оснастити шасі, електромеханічними стабілізаторами поперечної стійкості і активним заднім диференціалом. Сімейство, як і раніше, включає дизельні модифікації 45 TDI (231 к.с., 500 Нм), 50 TDI (286 к.с., 600 Нм) і 55 TFSI (340 к.с., 550 Нм). Всі вони оснащені восьмидіапазонним автоматом і 48-вольтовим стартер-генератором з ремінним приводом, який дозволяє економити до півтора літрів палива на 100 кілометрів і до 40 секунд їхати накатом із вимкненим двигуном (в діапазоні 55-160 км/год).
У свою чергу, заряджений SQ7 TFSI залишився при бензиновій «вісімці» 4.0 TFSI потужністю 507 кінських сил і 770 Нм моменту, що крутить. Двигун вміє відключати половину циліндрів при низьких та середніх навантаженнях та розганяє кросовер до першої «сотні» за 4,1 секунди. Максимальна швидкість – 250 кілометрів на годину. Характерна риса SQ7 TFSI – звук вихлопу. Для цього в двох патрубках стоять клапани, що перемикаються, які змінюють саундтрек в залежності від навантаження і оборотів. Старт продажу оновленого Audi Q7 заплановано на перший квартал року. Ціна – від 79 300 євро за початковий Q7 45 TDI та від 112 000 за SQ7 TFSI.