Одна з останніх суперечок навколо бренду обертається навколо його системи автопілота, і американські регулятори не надто задоволені її роботою останнім часом. У Німеччині суд зобов’язав компанію відшкодувати власникам компенсації за те, що вони поставили їх у небезпечні ситуації. Ці проблеми, здається, менш поширеними в Європі, де система автопілота Tesla працює дещо інакше, частково через суворіші правила.
Європейський ринок повільніше приймав систему автономного керування Tesla, і хоча вона легальна в більшості країн Європи, були введені деякі обмеження. Наприклад, функція виклику на відстані працює лише на максимальній відстані шість метрів, тоді як у США вона працює на відстані 39 футів (12 метрів). Функція автоматичної зміни смуги руху працює на нижчих швидкостях порівняно з автомобілями США та працює лише на дорогах із більш ніж двома смугами руху в обох напрямках. Система Autosteer не робить крутих поворотів в країнах ЄС, а п’ятнадцятисекундне нагадування про поворот змушує водіїв регулярно повертати руки до керма.
Хоча ці заходи роблять європейську систему автопілота, ймовірно, безпечнішою за ту, яку ми маємо в США, це насправді викликає головний біль для Tesla, яка покладається на необмежений зворотний зв’язок, щоб зробити свою мережу AI розумнішою. Обмеження випливають із резолюції Організації Об’єднаних Націй під назвою Регламент ЄЕК ООН 79, яка була введена в дію в 2017 році. Це рішення призвело до зниження рівня системи автопілота Tesla, і, схоже, вона діятиме, доки керівні органи Європи не вирішать інакше. Наразі Tesla використовує свою систему автопілота згідно з правилами ЄС, але все ще невідомо, чи будуть такі автомобілі, як Model 3 і Model S, дозволені для легального використання, коли вони стануть повністю автономними.
За даними Товариства автомобільних інженерів, транспортні засоби Tesla наразі пропонують автономне керування рівнем 2, що підпадає під юридичні обмеження, встановлені певними країнами. Наприклад, Великобританія дозволила їздити автомобілями 3-го рівня, і очікується, що Tesla досягне 3-го рівня автономного водіння в найближчі рік-два. Незважаючи на сумнівну історію аварій, Tesla залишається одним із найбезпечніших брендів на дорогах США, але інша історія в Європі, де її автомобілі отримали лише помірні оцінки від Euro NCAP. У зв’язку з тим, що система автопілота набуває великого розпалу в США через вбивство картонних дітей, можливо, Tesla варто пом’якшити її і представити європейську «безпечнішу» версію, перш ніж вона стане повністю автономною.
Раніше Tesla оновила дизайн майбутнього роботизованого фургону.