Почнемо з того, що функція повного автономного керування (FSD) Tesla не є повністю автономною системою. В автомобільній промисловості повністю автономний автомобіль оцінюється як п’ятий рівень, і жоден існуючий автомобіль його не досяг.
FSD — це лише система рівня 2+, яка поєднує такі функції, як автоматична зміна смуги руху, адаптивний круїз-контроль і самостійне паркування з декількома додатковими активними допомогами водієві. Tesla неодноразово підвищувала ціни на своє програмне забезпечення FSD, спочатку подвоївши їх з 5000 до 10 000 доларів США, а потім досягнувши нинішніх 12 000 доларів США. Тепер наближається ще одне підвищення.
Це висока ціна за програмне забезпечення L2, особливо враховуючи, що немає гарантії, що ви отримаєте технологію, якщо заплатите. Наразі Tesla потребує запрошення в «FSD Beta» для власників, щоб розблокувати функцію. Якщо ваш показник безпеки (внутрішня статистика Tesla) недостатньо високий, ви не отримаєте запрошення. Але незабаром все може змінитися.
У неділю генеральний директор Tesla Ілон Маск написав у Twitter про зміни в ціноутворенні FSD. Вартість знову зростає, але зараз система може бути більш доступною.
«Після широкого випуску бета-версії FSD 10.69.2 ціна FSD зросте до 15 тисяч доларів у 5 вересня», — написав Маск у твіті. Це збільшення на 3000 доларів порівняно з поточною ціною, і незрозуміло, що він мав на увазі під «широким випуском». Це може означати, що більше власників матимуть можливість випробувати останню версію FSD, але здається малоймовірним, що кожен власник Tesla, який заплатить за неї, матиме доступ.
Маск все ще використовував термін «бета» для опису продукту, фразу, що описує попередню версію програмного забезпечення, наданого користувачам для спроби знайти помилки в реальних умовах. Це звичайна практика в індустрії відеоігор, але вона менш поширена в автомобільному секторі, враховуючи потенційну небезпеку використання незавершеного програмного забезпечення для керування автомобілями.
Як ми зазначали, незрозуміло, чи планує Tesla змінити вимоги для участі в FSD Beta.
Ці вимоги дещо відрізняються залежно від регіону, але, як повідомляється, включають 98-100 (зі 100) балів оцінки безпеки протягом семиденного періоду моніторингу. Це означає, що з FSD може бути видалено, які не зберігають свої результати. Тільки уявіть, що ви заплатили 15 000 доларів за Tesla Model Y із FSD, яку потім вимкнули.
Раніше theROAD. розповідали, що власник Tesla імплантував під шкіру ключ-картку.