Нові версії S і Azure розкішного Bentley Bentayga Hybrid є спортивнішими та привабливішими. Нова модель має трохи більше потужності та запасу ходу на електриці, ніж існуюча гібридна модель. Bentley орієнтується на 43 км лише на електриці.

Почавши електрифікувати свій модельний ряд порівняно пізно, Bentley набирає темп. Останніми доповненнями є два нових гібридних варіанти Bentayga, що підключаються до електромережі, обидва мають покращення потужності та електричного запасу ходу порівняно з існуючою версією.

Фото: Bentley

Фото: Bentley
У нових Bentayga S Hybrid і Bentayga Azure Hybrid використовується той самий 3,0-літровий твін-турбо V-6, що й у існуючій моделі, але електродвигун, який знаходиться між цією та їхньою восьмиступінчастою коробкою передач з гідротрансформатором, був скромно модернізований, виробляючи 134 кінських сил і 295 фунт-фут крутного моменту. Це означає невелике, але значне збільшення в порівнянні з 126 к.с. і 258 фунт-футів, зазначеними для попереднього двигуна змінного струму з синхронним магнітом. Пікова потужність зросла до заявлених 455 к.с. порівняно з 443 к.с., хоча офіційний час розгону від нуля до 100 км/год становить 5,2 секунди та максимальна швидкість 254 км/год залишилися незмінними.
Більш суттєвим удосконаленням, враховуючи мінімальний запас ходу лише на електриці першого Bentayga Hybrid, є новий акумулятор ємністю 18,0 кВт-год. У нас немає даних EPA щодо цього, але Bentley каже, що націлена на 43 км лише на електриці, що значно більше, ніж автономність електромобіля на 28 км існуючого гібридного акумулятора ємністю 13,0 кВт-год.

Фото: Bentley
Незважаючи на спільну трансмісію, обидва нові варіанти плагіна були налаштовані для різних динамічних цілей. Hybrid S фактично є більш екологічною версією існуючої Bentayga S з двигуном V-8, і Bentley обіцяє, що він матиме більш агресивний звук двигуна, ніж звичайний Hybrid, завдяки тому, що він називає «покращеннями в моторному відсіку». S також отримує амортизацію, яка на 15 відсотків жорсткіша, чудові 22-дюймові легкосплавні диски та більш дозволену настройку ESC під час роботи в спортивному режимі.
Bentayga Azure Hybrid використовує протилежний підхід, спрямований на підвищення рівня спокою. Bentley каже, що їхні моделі Azure розроблені навколо модної концепції оздоровлення, що означає максимальний комфорт і мінімальні збої. Це означає ще більш приглушену ноту двигуна, ніж і без того спокійний звичайний Bentayga Hybrid.

Фото: Bentley

Фото: Bentley
Обидві нові гібридні моделі наразі будуть доступні лише з Bentayga зі звичайною колісною базою, що здається трохи дивним, враховуючи, наскільки добре двигун і оздоблення Azure, безсумнівно, підійдуть до нової версії з подовженою колісною базою. Це, ймовірно, не триватиме довго, перш ніж силовий агрегат, що підключається, і розтягнутий кузов зустрінуться на діаграмі Венна для планування продукту.
Раніше повідомлялось, що Bentley додає до Flying Spur пакет Sinister Blackline.