Електричні транспортні засоби позиціонуються як чудовий спосіб допомогти зменшити викиди і, таким чином, зберегти планету. Але чи тому люди насправді їх купують?
Шведський автовиробник Polestar нещодавно провів дослідження, опитавши 5086 американських водіїв про їхнє ставлення до електромобілів.
Випадкове подвійне опитування показало, що 55% водіїв у США купують електромобіль з причин, відмінних від екологічних. Отже, нещодавнє дослідження, яке стверджує, що електромобілі не такі корисні для планети, зрештою, може не мати великого значення для споживачів.
Ідея про те, що розкіш визначається тим, що є «під капотом», була замінена в електричну еру пріоритетом безперебійного підключення, інтеграції в існуючі цифрові екосистеми та гарного UX-дизайну. Люди переходять на електромобілі не тільки з екологічних міркувань, і зосередженість Polestar на автомобільних технологіях означає, що вони можуть мати все, що хочуть, в екологічно чистому пакуванні.
Грегор Хембро, керівник Polestar у Північній Америці
Хоча більшість респондентів не назвали екологічну свідомість рушійним фактором для придбання нового автомобіля, дані показують, що молоді покупці враховують цей фактор частіше, ніж старші. 12% респондентів покоління Z (віком 18–24 роки) сказали, що імідж буде для них фактором номер один при виборі електромобіля, такого як Polestar 2 2022 року. Цей відсоток був удвічі вищим, ніж у міленіалів (25–41 рік) і втричі вищим, ніж у бумерів (57–74 роки).
Імідж бренду продемонстрував подібний розподіл: 57% представників мілленіалів сказали, що вони були б впевнені в новому бренді електромобілів, такому як Polestar, у порівнянні з лише 28% представників бумерів. Приблизно 46% усіх респондентів сказали, що вони готові купувати у бренду-початківця, що є тривожно низьким показником для такої компанії, як Polestar, яка намагається конкурувати з Porsche.
Окрім впливу на навколишнє середовище, 48% опитаних назвали економію експлуатаційних витрат, а 30% – продуктивність як причини для розгляду електромобіля. Це могло б пояснити, що Більше половини респондентів кажуть, що відсутність зарядних пристроїв була перешкодою номер один, яку вони повинні подолати, перш ніж придбати електромобіль, але троє з п’яти кажуть, що помітили більше станцій у своєму місті.
Раніше повідомлялось, що чверть споживачів готові перейти на електромобілі.