Компанія BMW оголосила, що в 2024 році візьме участь у змаганнях зі своїм гіперкаром M Hybrid V8 у Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA, після того, як візьме участь у Чемпіонаті IMSA Sportscar Championship у США наступного року.
WEC включає 24 години Ле-Мана. У 2024 році BMW з’явиться на знаковій події вперше з 1999 року, коли вона перемогла з V12 LMR.
Рішення використовувати BMW M Hybrid V8 у серії IMSA з 2023 року та WEC з 2024 року є важливою віхою для проєкту.
генеральний директор BMW M Франк ван Міл
«BMW M Hybrid V8 являє собою поворотний момент у напрямку електрифікації для BMW M. Серії IMSA в Північній Америці та WEC, які проходять по всьому світу, є ідеальною платформою, на якій можна використовувати наш прототип, щоб показати, наскільки захоплюючими є електрифіковані BMW M будуть у майбутньому».
Розроблений відповідно до нових правил Le Mans Daytona Hybrid (LMDh), BMW M Hybrid V8 є одним із цілого ряду абсолютно нових електрифікованих гоночних автомобілів на витривалість від основних виробників, які мають вийти на трасу найближчими роками.
Його вперше показали на Фестивалі швидкості в Гудвуді, а нещодавно була представлена нова ліврея.
У 2023 році Acura, BMW, Cadillac і Porsche введуть автомобілі LMDh до нової категорії GTP IMSA, наступного року до них приєднаються Alpine і Lamborghini.
З наступного року Audi мала приєднатися до бренду-побратима Porsche у серії, але відклала свої плани.
Категорія GTP також включатиме учасників, побудованих за правилами Le Mans Hypercar (LMH), тому Toyota GR010 Hybrid і новий Peugeot 9X8 повинні вийти на сітку разом з автомобілями LMDh на 24 години Дайтони в січні під час першої гонки 2023 року.
У всіх автомобілях LMDh використовується специфікована гібридна система, що включає електродвигун потужністю 49 к.с., інтегрований у коробку передач Xtrac і живиться від акумуляторів від Williams Advanced Engineering. Двигун V8 з турбонаддувом, потужність якого не розголошується, дозволить гонщику BMW досягти максимальної комбінованої потужності в 670 кінських сил, дозволеної правилами.
З чотирьох номінованих постачальників шасі BMW, як і Cadillac, вирішила співпрацювати з італійським виробником Dallara, тоді як Porsche використовуватиме основу від Multimatic, а Acura співпрацює з французькою Oreca.
Однак виробники мають повну свободу щодо дизайну своїх автомобілів.
«Прототип чітко впізнаваний як автомобіль BMW M», – заявили в фірмі, підкресливши великі решітки радіатора на передній частині, які направляють повітря до розташованого посередині V8, а також зовнішні дзеркала у стилі «гачок», характерні конструкції задніх ліхтарів і навіть бокова графіка.
Раніше було представлено BMW Alpina XB7 2023 року.