Седан та універсал BMW M5 нового покоління зможуть їздити електрикою.
Однією з головних і найочікуваніших прем’єр 2024 буде нове покоління «зарядженої» моделі BMW M5, причому разом зі звичним седаном до дебюту готується і третій в історії BMW M5 Touring. Поки німецький автовиробник обмежився кількома тизерами, проте голова правління BMW AG Олівер Ціпсе вже відкрив завісу таємниці над технічними характеристиками амбітних новинок. Виявилося, що М5 отримає суто електричний режим роботи гібридної силової установки.
Виступаючи на щорічній конференції BMW Group за підсумками 2023 року, глава компанії анонсував швидку прем’єру нового M5 – спочатку на ринок вийде седан, а потім з’явиться універсал. Точних дат не названо, але станеться це до кінця поточного року — очікується, що продажі седана стартують у липні, а версія Touring надійде у продаж у листопаді.
При цьому топ-менеджер заявив, що новий M5 зможе їздити виключно на електротязі – автономність становитиме до 70 кілометрів. Забезпечить це гібридна силова установка, параметри якої поки що не названі. За чутками, це буде 4,4-літровий бітурбомотор V8 потужністю 580 сил та 195-сильний електромотор у зв’язці з батареєю ємністю 18,6 кіловат-година.
Сукупна потужність силової установки становитиме близько 720 «коней». Природно, новинка отримає повний привід, стане більшим за попередника за всіма вимірами, але найкритичнішим стане збільшення маси майже до 2,5 тонн — за вагою BMW M5 зрівняється з актуальним поколінням кросовера BMW X5, що кидає серйозний виклик інженерам, які мають налаштувати седан. і універсал так, щоб зберегти відточену керованість.