Компанія BMW представила оновлені суперкросовери X5 M та X6 M Competition.
Обидва стали першими M-мікрогібридами, тобто обзавелися 48-вольтовим стартер-генератором; отримали модернізований двигун V8 4.4, перекалібрований автомат та повний привід. Нововведенням став і контролер ARB від актуальної BMW 1 серії. Він збільшує швидкість відгуку зміну умов руху, дозволяючи машинам швидше реагувати на прослизання коліс і відповідним чином підлаштовувати роботу мехатроніки.
Слідом за оновленням X5 і X6 компанія BMW модернізувала суперкросовери X5 M і X6 M у виконанні Competition. Початкових версій без цієї приставки «емки» не мають з весни 2021 року, і навіть після рестайлінгу їх не повернули в дію. Натомість нинішні позашляховики стали першими мікрогібридами BMW M. Компактний 48-вольтовий електромотор вбудований в автомат M Steptronic. Він видає 12 кінських сил та 200 Нм, допомагаючи на розгонах з місця та з середніх швидкостей та регенеруючи енергію при гальмуванні та русі накатом.
Основний агрегат X5 M і X6 M Competition – нова версія «бітурбовісімки» 4.4. Їй посилили кривошипно-шатунний механізм, замінили турбокомпресори, впускний повітропровід, оптимізували систему мастила та процес масловідділення. Незважаючи на покращення, двигун видає колишні 625 кінських сил та 750 Нм. При цьому динамікою розгону до ста кросовери програють дорестайлінговим машинам (3,9 c проти 3,8). Причина не так у гібридній доважці, як у нових нейтралізаторах. Максималка – колишні 250 кілометрів на годину, які перетворюються на 290 при замовленні пакету M Driver’s.
Паралельно в “емках” перекалібрована коробка передач, причому в граничних режимах зміна щаблів відбувається різкіше і швидше. Поліпшено роботу повного приводу M xDrive з активним заднім диференціалом. Він, як і раніше, має два режими роботи, але тепер покладається не тільки на дані DSC, але і контролера ARB, вбудованого в блок управління двигуном. Технологія вже застосовується на актуальних BMW 1 серії . Вона багаторазово скорочує шляхи керуючих сигналів і значно збільшує швидкість відгуку зміну умов.
І X5 M Competition, і X6 M Competition штатно оснащені адаптивними амортизаторами, електромеханічними стабілізаторами, модифікованим кермовим механізмом M Servotronic та матричними фарами, які стали на 35 міліметрів вже. Різновеликі колеса (21 дюйм спереду та 22 ззаду) за доплату можна пофарбувати глянсовою фарбою Jet Black, як на спеціальному виданні First Edition у дореформених кросоверів. Усередині – вигнутий дисплей BMW Curved Display , M-кермо з вуглепластиковими пелюстками, оббиті дрібнозернистою шкірою Merino крісла та аудіосистема Harman Kardon Surround Sound.
Список опцій кросоверів включає панорамний дах Sky Lounge, музику Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound та цифровий ключ BMW Digital Key Plus . Широкий перелік базових асистуючих систем за бажання можна доповнити розпізнаванням сигналів світлофора, функціями допомоги при екстреній зупинці та зміні смуги руху. Автопарковник Parking Assistant Professional запам’ятовує 200 метрів пройденого шляху та може відтворити його у зворотній послідовності. Крім того, на X5 M та X6 M Competition з’явилася система попередження про небезпеку під час відкриття дверей.
У продажу оновлені кросовери з’являться навесні, але прийом замовлень вже відкритий і навіть ціни. У Німеччині BMW X5 M Competition коштує від 158 тисяч євро, а за BMW X6 M Competition просять щонайменше 161 тисячу євро.