Майбутнє Dodge Challenger за електрикою. Американська компанія вже оголосила про це, і маслкар з нульовим рівнем викидів може отримати суфікс Tomahawk.
З тих пір, як Dodge Viper зняли з виробництва в 2017 році, американські автолюбителі благали про якогось наступника. Хоча незрозуміло, чи вдасться коли-небудь відродити ім’я Viper з мертвих, Dodge, очевидно, все ще має плани створювати потужні автомобілі, включаючи повністю електричний маслкар Challenger. Відповідно до нещодавньої заявки на торговельну марку, яку виявив CarBuzz, Challenger буде не єдиним флагманом продуктивності Dodge у майбутньому.
FCA US (частина більшої Stellantis Group) подала заявку на назву «Tomahawk» 23 червня 2022 року до USPTO. Ця назва вперше була використана для концепції чотириколісного мотоцикла Viper V10, але товарний знак прямо призначений для «охоплення категорій наземних транспортних засобів, а саме, легкових автомобілів».
Востаннє Dodge використовував назву Tomahawk у 2015 році для концептуального автомобіля потужністю 2590 кінських сил у відеогрі Gran Turismo 6. Ця версія Tomahawk оснащена Viper V10, але з додаванням «чотирьохступеневої пневматичної силової установки» для подачі стисненого повітря, яке могло приводити в рух передні колеса. Але оскільки цей автомобіль вийшов сім років тому до будь-яких оголошень Dodge про електрифікацію, сумніваємося, що він використовуватиме будь-який двигун внутрішнього згоряння.
Нова заявка на торговельну марку узгоджується з попереднім оголошенням про те, що Dodge представить три нові маслкари на Тижні швидкості між 12 і 20 серпня цього року.
Dodge вже підтвердила, що дебютує з трьома масл-карами. Один з них буде електричною версією. І саме останній може отримати суфікс «Tomahawk».
Однак ніхто за межами Stellantis не має жодного уявлення, яким чином вони використовуватимуть назву Tomahawk, оскільки, окрім Dodge Challenger, вона може бути додана взагалі до іншого продукту, включаючи високопродуктивний варіант моделі Jeep. У той же час вони також можуть створити псевдонім, а потім забути про його існування. Це звичайна практика серед виробників автомобілів.