Час очікування суперкарів Ferrari перевищив позначку два роки.
Гендиректор італійської компанії Бенедетто Вінья підтвердив, що книга замовлень розписана на весь 2025: замовивши нову Ferrari зараз, отримати автомобіль можна тільки в 2026 році. Драйвером продажів стали гібриди, що заряджаються: на сімейства 296 GTB/GTS і SF90 Stradale/Spider припадає 51 відсоток замовлень. На тлі ажіотажного попиту Ferrari покращила прогноз щодо прибутку EBIDA.
Керівник Ferrari заявив журналістам, що розробка першого електромобіля італійської марки йде з випередженням графіка. Бенедетто Вінья знову підтвердив, що виробництво батарейного суперкара почнеться в останньому кварталі 2025 року, а збиратиму модель на новому заводі в Маранелло. Запустити майданчик розраховують у червні 2024 року.
Ferrari вдруге покращує прогноз за підсумками 2023 року: тепер у компанії вважають, що прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу та амортизації (EBITDA) досягне як мінімум 2,25 мільярда євро. Цей показник кращий за попередні цільові значення на 2,7 відсотка. У третьому кварталі цього року Ferrari наростила виторг на рекордні 37 відсотків!
До 2030 року портфоліо Ferrari на 80 відсотків складатиметься з акумуляторних моделей. Близько 40 відсотків продажів забезпечать гібриди, що заряджаються, стільки ж — електромобілі, а частка версій з традиційними двигунами внутрішнього згоряння скоротиться до 20 відсотків. Тим не менш, повне забуття ДВС не загрожує: Бенедетто Вінья вважає, що еру бензинових моторів продовжить синтетичне паливо.