На початку цього року Chevrolet представив Silverado 1500 ZR2 . Хоча решта асортименту досить хороша, ZR2 отримав прохолодний прийом через його 6,2-літровий двигун V8 без наддуву та рекомендовану роздрібну ціну. Chevy бере 70 195 доларів за ZR2, що робить його на 360 доларів дорожчим за знаменитий F-150 Raptor. При цьому за технічними характеристиками Ford виходить на перше місце .
Chevrolet сподівається зробити ZR2 більш привабливим, повторно представивши улюблену серію Bison, яка раніше була доступна на Colorado.
Це перший в історії Silverado ZR2 Bison, розроблений у співпраці з American Expedition Vehicles (AEV), виробником позашляхових аксесуарів преміум-класу.
Наше останнє співробітництво з AEV призвело до створення широко визнаного Colorado ZR2 Bison. Ми раді знову об’єднатися, щоб представити клієнтам наступну главу позашляхового домінування Chevrolet, цього разу – Silverado.
Скотт Белл, віце-президент Chevrolet
За словами Chevy, він знову об’єднався з AEV через успіх попереднього Bison. AEV має міцний зв’язок із оверлендінгом, тому GM вирішив знову співпрацювати з ним. Результатом є Bison з кількома унікальними частинами.
«Chevrolet Silverado ZR2 Bison — це найкраща півтонна вантажівка для пригод у глухій місцевості», — сказав генеральний директор і засновник AEV Дейв Гаррітон. «У Silverado ZR2 Bison перевірено все: міцні штамповані сталеві бампери, повний захист днища, налаштована на заводі підвіска для бездоріжжя та блокування диференціалів спереду та ззаду. Ми впевнені, що любителям бездоріжжя сподобається ця вантажівка».
Bison має той самий кліренс, що й ZR2 (11,2 дюйма), але покращує кути наближення та з’їзду. Кут наближення тепер становить 32,5 градусів, а не 31,8 градусів, тоді як кут вильоту зріс до 23,4 з 23,3 градусів.
Хоча зазначені вище збільшення не є такими значними, власники можуть втішитися, знаючи, що передня, задня та нижня сторони захищені сталлю товщиною 0,1 дюйма. Загартована під пресом сталь, яка використовується для опорних пластин днища, у три з половиною рази міцніша за еквівалентну холодноштамповану високоміцну сталь.
Додаткові функції AEV включають передній і задній бампери, виготовлені з однакової штампованої сталі, точки відновлення для важких умов і місце для лебідки в передньому бампері. Нарешті, комплект 18-дюймових чорних глянцевих коліс AEV з 33-дюймовими шинами Goodyear Wrangler Territory MT є стандартною комплектацією.
Bison також отримує всі існуючі стандартні функції ZR2, що включає 6,2-літровий V8, що виробляє 420 кінських сил і 460 фунт-фут крутного моменту. Десятиступінчаста автоматична коробка передач є стандартною.
Стандартний позашляховий комплект включає передні та задні електронні замки, 40-міліметрові амортизатори золотникового клапана Multimatic DSSV та унікально налаштовані пружини, які забезпечують кращий шарнірний рух коліс.
Chevrolet розпочне виробництво Bison на початку 2023 року з ціною 78 490 доларів із врахуванням транспортних витрат.
Раніше theROAD. писали, що Chevrolet показав, який вигляд міг би мати Colorado 2022.