Американська компанія Chrysler відмовилася від проекту електричного кросовера Airflow.
Під цією назвою на ринку мала з’явитися серійна модель за мотивами однойменного концепту 2022 року. Але цього не станеться: автовиробник має намір розробити нову і сучаснішу концепцію для свого першого «товарного» електромобіля. Як повідомляє MotorTrend, це рішення ухвалив генеральний директор Chrysler Кріс Фьюелл.
Концепт Chrysler Airflow дебютував на початку минулого року на виставці споживчої електроніки CES у статусі прототипу перспективної серійної моделі з електричною силовою установкою. Щоб наголосити на важливості цього проекту, для шоу-кара обрали історичну назву — це ім’я використовувалося для моделі, яка випускалася у 1934-1937 роках. Оригінальний Airflow був першим повнорозмірним американським автомобілем з обтічним кузовом.
У сучасному прочитанні Airflow успадкував від моделі минулого століття лише аеродинамічний кузов, і на цьому їх схожість закінчується. Концепт був побудований на модульній платформі STLA концерну Stellantis, а в рух його приводили два електромотори потужністю 204 кінські сили кожен. Запас ходу на одній зарядці був розрахований приблизно від 560 до 640 кілометрів.
Однак у серію такий електрокар не піде, тому що від проекту було вирішено відмовитися. Головний дизайнер Сhrysler Ральф Жіль назвав Airflow лише «розминкою», і розповів, що в компанії розробили нову концепцію серійного електромобіля, від якої його команда «просто в захваті». У моделі більш сучасний дизайн, і вона поєднує у собі «передові технології Stellantis та покращену функціональність».