Dacia каже, що концепція Manifesto — це «жива лабораторія» для інновацій.
Концепт Dacia Manifesto, повністю електричний позашляховик, покликаний стати «живою лабораторією» для демонстрації ідей для майбутніх серійних моделей, а також підкріпити основні ідеї бренду щодо доступності та екологічності.
Dacia, яку колись висміювали за відсутність інновацій та спартанські автомобілі, швидко закріпилася на європейському ринку та швидко розширюється на інших континентах. Виходячи з показників реєстрації за перші вісім місяців, Dacia близька до того, щоб обійти Ford у Європі (307 тисяч проданих автомобілів проти 327 тисяч, згідно з ACEA). Це подвиг, який ніхто не вважав можливим 10 років тому. Тепер для Dacia настав час мислити масштабно, і концепт-кар Manifesto показує, що бренд робить саме це.
За словами Dacia, Manifesto відображає бажання клієнтів бренду Renault Group вести екологічний спосіб життя, зосереджений на природі. Він буде показаний публіці 17 жовтня на автосалоні в Парижі.
Директор з дизайну Dacia Девід Дюран сказав, що деякі інновації в Manifesto, включаючи систему затискачів для кріплення таких предметів, як пляшка з водою, до панелі приладів, з’являться на майбутніх моделях.
У повнопривідного багі немає ні дверей, ні вікон. Великі, стійкі до проколів «безповітряні» шини можуть впоратися з найсуворішою місцевістю, а низка вбудованих функцій, таких як сидіння, які перетворюються на спальні мішки, означає, що його можна використовувати як портативний табір або багатофункціональний інструмент.
Найкраще те, що внутрішня частина Manifesto водонепроникна, тому її можна чистити струменем води. Знімні чохли сидінь можна перетворити на спальні мішки за лічені секунди. А щоб усе це живити, на задній панелі є знімний акумуляторний генератор, який пропонує побутові розетки. Як ви бачите, концепт-кар Manifesto демонструє великі амбіції для невеликого бренду з розумними ідеями, які ми хочемо якомога швидше втілити у серійний автомобіль.
Екологічність підкріплена використанням частково перероблених матеріалів, у тому числі Starkle, пластику, який складається з 20 відсотків переробленого поліпропілену, для колісних арок та інших панелей кузова.
Раніше Dacia використала нову емблему та візуальний стиль у всій лінійці.