Модель Dacia Sandero через п’ять років перетвориться на недорогий електрокар.
У розмові з британським Autocar гендиректор румунської марки Dacia Дені Ле Ось розповів, що зі зміною покоління Sandero отримає повністю електричну версію, але ДВС, ймовірно, залишаться в строю – у складі гібридних силових установок. В основу електрокара ляже платформа CMF-BEV, яка є різновидом глобальної архітектури CMF-B.
Європейський Sandero, представлений на місцевому ринку під маркою Dacia, переступив у третє покоління наприкінці 2020 року. Життєвий цикл моделей Renault Group складає приблизно 7-8 років, так що четверта генерація очікується в 2027 або 2028 році, і електрифікації Sandero не уникнути.
За інформацією Autocar, через 4-5 років Sandero стане електрокаром і перетвориться на бюджетну альтернативу Renault 5. Глава Dacia Дені Ле Ось підтвердив, що марка всіма силами намагатиметься утримати ціну батарейного Сандеро, щоб він залишався одним із лідерів у своєму сегменті європейського ринку. Щоб цього досягти, компанія готова відмовитися від «зайвих» опцій на кшталт швидкої зарядки.
Очікується, що Sandero EV отримає невелику батарею і не зможе похвалитися значним запасом ходу. На думку Ле Вота, більшості власників таких машин це й не потрібно: він навів приклад іншої електричної моделі, Spring. За статистикою, ті, хто їздять на Spring, у середньому проїжджають на день всього 16 кілометрів при запасі ходу 225 кілометрів. Глава Dacia заявив, що якби він створював Spring заново, то зменшив його батарею (26,8 кіловат-години) вдвічі.
Ще одним заходом, який дозволить зробити Sandero одним із найдоступніших електрокарів у сегменті, може стати сам склад батареї. Ведуться розробки акумуляторів на основі натрію – вони менш ємні, важкі, проте порівняно дешеві у виробництві.
Про наступне Sandero висловився і головний дизайнер Dacia Девід Дюран. Він натякнув, що модель нового покоління більше буде схожа на Bigster, ніж на актуальний Сандеро. Не виключено, що він стане і «позашляховим» за рахунок більшого дорожнього просвіту. Sandero наступного, четвертого покоління залишиться в строю до 2034 чи 2035 року.
Раніше theROAD. писали, що Dacia запускає перший гібрид на компактному позашляховику Jogger.