Рік тому Dacia представила свою нову емблему та ідентичність бренду, а сьогодні вона включає їх у всю свою лінійку, дотримуючись своїх обіцянок. Таким чином, Spring, Sandero, Sandero Stepway, Jogger і Duster отримали нову емблему «DC» на своїх решітках, а також змінені букви, кольори та акценти.
Оновлення не вважається фейсліфтингом, але воно впливає на дизайн транспортних засобів, узгоджуючи їх з графікою та кольорами нещодавно оновленого комунікаційного матеріалу та дилерської мережі.
Нова емблема Dacia Link має симетричний дизайн для символів «D» і «C», який виглядає як ланцюг і замінює старий щит. Він встановлений посередині решітки, з відповідними горизонтальними лініями з кожного боку. Вони пофарбовані в білий колір замість типового хрому і не підсвічуються, як у концепту Dacia Bigster 2021 року. Нову емблему також можна знайти на ступицях коліс.
Що стосується керма та дверей багажника, то на них є написи Dacia, а назви моделей ззаду тепер виглядають як наклейки. Усі моделі тепер доступні у зображеному на фото відтінку Dusty Grey для сімейного образу. Крім того, Sandero Stepway і Duster мають покриття Monolith Grey на рейлінгах на даху, захисних пластинах і кришках дзеркал, що підкреслює їхній авантюрний вигляд. Компанія підкреслює той факт, що протягом кількох років не використовує шкіру тваринного походження в автомобілях.
Як зазначив Девід Дюран, директор з дизайну Dacia, новий логотип є «символом зосередженості бренду на поверненні до основ», а нова емблема «виражає простоту та надійність».