Північноамериканський офіс японської марки розкрив прайс-лист моделі у кузові XV80.
Попри прогнози, стартова ціна виявилася помітно меншою за 30 тисяч доларів: базовий гібрид обійдеться в 28,4 тисячі доларів. Початкова бензин-електрична версія Toyota Camry після зміни поколінь навіть подешевшала, але “вилка” цін за рахунок нових опцій майже не змінилася.
Світовий дебют нової Toyota Camry відбувся у США у листопаді минулого року, але на китайський ринок бізнес-седан вийшов раніше , а до Північної Америки модель дісталася лише зараз. Вибирати силову установку більше не можна: тільки тип приводу у складі гібридної системи THS на основі 2,5-літрового атмосферника.
Багато оснащені версії за океаном коштують 33,4-34,6 тисяч доларів залежно від наявності або відсутності спортпакета. Якщо додати повний електричний привід E-Four, двоколірне оформлення, опціональні електронні помічники та інші «допи», ціну можна збільшити до 42-44 тисяч доларів. Хоча Toyota наполягає , що гібрид нового покоління дуже економічний, в реальних умовах бізнес-седан витрачає близько восьми літрів бензину на 100 кілометрів пробігу у змішаному циклі.
Ймовірно, згодом у гамму Toyota Camry повернуться спецверсії, у тому числі варіанти із обважуванням TRD Pro. А ось двигуна V6 у новому поколінні можна не чекати, адже японська марка відмовляється від “великих” моторів. Повнорозмірні позашляховики перейшли від моторів V8 до “турбошестерок”, нові середньорозмірні моделі доступні з “четвірками” з наддувом і без.