Компанія Hino Motors зізналася, що підробляла результати випробувань на викиди дизельних двигунів вантажівок протягом останніх 20 років.
Hino Motors є частиною групи Toyota, хоча вона не виробляє вантажівки, такі як Toyota Tacoma , доступні для споживачів. Натомість Hino виготовляє промислові та комерційні вантажівки
Президент Hino Сатоші Огісо під час конференції зазначив що йому “дуже шкода”, а компанія приносить вибачення за “значні незручності, завдані клієнтам та зацікавленим сторонам”.
Інженери Hino створювали дизельні двигуни, які не відпвідають нормам викидів, але на них тиснули настільки, що команди підробляли результати випробувань. Огісо повідомив, що команди продовжували брехати про свою роботу, щоб приховати минулі помилки, створюючи кругову модель обману та підроблених тестів на викиди ще з 2003 року.
У розширеному незалежному звіті Hino на 17 сторінках також зазначено, що “було виявлено порушення, пов’язані з вимірюванням паливної ефективності, головним чином у важких [дизельних] двигунах, після введення в дію норм щодо викидів у 2005 році”. Слідчі також виявили порушення в пов’язаних з викидами випробуваннях довговічності для ряду промислових дизельних двигунів після того, як нові правила набули чинності в 2011 році. Hino, половина якої належить Toyota, також співпрацює з Isuzu та Yamamoto Transport.
На даний момент Hino відкликала 67 000 своїх автомобілів у Японії у зв’язку з останніми новинами. Однак кількість “постраждалих” транспортних засобів набагато більша, відповідно до заяви компаніїї.
Раніше theROAD. писали, що Toyota почала викупати електрокар bZ4X.