Якщо ви запитаєте майже будь-кого, як вони ставляться до Dodge після подій цього тижня, вони, ймовірно, дадуть дуже позитивну відповідь. Автовиробник показав найпотужніший у продажу позашляховик вартістю до 30 тисяч доларів , оголосив про повернення Challenger Convertible і продемонстрував нову концепцію Charger Daytona SRT , яка справді змінює те, що означає бути електромобілем.
Це чудові новини для більшості, але є одне оголошення, яке не подобається шанувальникам бренду, і це повернення Durango SRT Hellcat для 2023 модельного року. Чому для деяких це погана новина? Що ж, коли оригінал був запущений у 2021 році, Dodge пообіцяв, що він буде доступний лише для цього модельного року, гарантуючи, що він стане класикою.
Щоб зрозуміти, чому це може бути погано, ми повинні повернутися в минуле. Коли оригінальний Durango Hellcat був запущений, було сказано, що буде випущено лише близько 2000 одиниць, які пізніше підскочили до 3000. Це все одно зробило б його одним із найрідкісніших (відносно) доступних автомобілів на ринку, але тепер, коли позашляховик повертається, автомобіль стане більш поширеним. І оскільки Dodge починає електрифікувати свою продуктивну продукцію, неможливо побачити сценарій, коли наддувний Durango Hellcat 2023 року не продаватиметься як гарячі пиріжки.
Це означає, що покупці моделі 2021 року тепер не лише є частиною менш ексклюзивного клубу, але, як і старі моделі, їхні автомобілі матимуть незначні недоліки в інформаційно-розважальній системі та інших сферах. Багато покупців 2021 року дуже засмучені, а одна на ім’я Стейсі (повне ім’я не розголошується) тепер має намір подати позов до суду.
Розмовляючи з The Drive, вона зазначає, що скористалася шансом отримати оригінал: «Ми виправдали вартість через ексклюзивність, потенційну можливість колекціонування, і що це буде наш єдиний шанс замовлення.”
«Мені довелося щось зробити хоча б із принципу», — обурюється власниця Hellcat. «Якщо ви запитаєте мене, чого я особисто хочу в результаті… щоб вони дотрималися свого слова і більше не виготовляли це авто. »
Як мінімум, генеральний директор Dodge Тім Куніскіс повинен пояснити ситуацію. Але без суспільного резонансу, ймовірно, не буде ні пояснення, ні компенсації.
Стейсі підтримує зв’язок з адвокатом, який вважає, що тут може бути справа, і, як повідомляється, зараз визначає можливі збитки власникам. У результаті може послідувати колективний позов, оскільки зусилля Стейсі підтримуються в соціальних мережах, але є стільки ж людей, які вважають, що вона не має права. Деякі стверджують, що пандемія може бути використана як виправдання. Інші вважають, що їй слід просто перестати скаржитися і використовувати машину за призначенням.