У електрокарів серії Honda Zero буде оригінальна емблема.
Японська компанія представила нове графічне рішення для електричних моделей: емблема є альтернативною версією культового значка «H», який використовується на всіх її автомобілях з 1981 року. Мінімалістична двомірна літера “H” без рамки символізує “дві витягнуті руки” і відсилає до логотипу Honda з 60-х років минулого століття, який можна було зустріти на моделі N600 у США.
Нова емблема також застосовуватиметься на машинах для американського ринку — її розробили спеціально для електрокарів нової серії Honda Zero, які надійдуть у продаж у 2026 році і продаватимуться під окремим брендом. Для нього вигадали власний логотип: нуль, під яким написано назву компанії.
Вже анонсовано дві моделі Honda Zero, це седан з незвичайним дизайном кузова, який поки що відомий під назвою Saloon, і практичний мінівен Space-Hub, обидві вони дебютували в Лаг-Вегасі на виставці споживчої електроніки СES-2024 у статусі концептів. В основі шоу-карів лежить загальна платформа з якоюсь компактною батареєю власної розробки Honda, на підзарядку якої з 15 до 80 відсотків потрібно всього 10 хвилин. Інших подробиць наразі немає.
Невідомо, чи стане частиною серії Honda Zero анонсований електричний кросовер Prologue, який чекають на США у 2024 році. В основі цієї моделі лежить архітектура Ultium, на якій також збудовані Cadillac Lyriq, Chevrolet Blazer EV та нова Acura ZDX, а сама вона відноситься до сегменту середньорозмірних SUV. За попередніми даними, Prologue запропонують американцям приблизно за 40 тисяч доларів.