Fiat представляє Fastback, що конкуруватиме з Volkswagen Nivus/Taigo. Не всі європейські клієнти, які купують Volkswagen Taigo, знають, що кросовер був розроблений в Бразилії. Там він називається Nivus. У Бразилії може бути інший автомобіль для експорту в Європу та на інші ринки, тільки від іншого бренду – Fiat. Італійський автовиробник опублікував перші офіційні зображення Fastback.
У той час як Nivus/Taigo базувався на Volkswagen Polo, Fiat Fastback походить від Argo, хетчбека B-сегменту з колісною базою 2,52 метра (99,2 дюйма). Дехто вважає його версією купе Fiat Pulse, що несправедливо, адже Fastback має унікальну передню частину та зовсім інший зовнішній вигляд.
Автомобіль повинен надійти до бразильських клієнтів лише у вересні або жовтні. Очікується, що він коштуватиме дорожче, ніж конкурент Volkswagen. Наразі бразильська преса повідомляла, що він буде продаватися виключно з 1-літровим двигуном Firefly з турбонаддувом, який видає 130 к.с. (128 к.с.) при спалюванні етанолу. Більш потужна похідна версія з 1,3-літровим двигуном Firefly з турбонаддувом і потужністю до 185 к.с. (183 к.с.) отримає значок Abarth.
Хоча тизери, опубліковані досі, складали враження, що Fiat Fastback буде більшим, це не так: колеса здаються відносно маленькими для кузова Fastback. Схоже, що Fiat зробив студійні знімки і спробував вставити машину в ідилічний пейзаж за допомогою Photoshop. Або так, або хлопці, які займались обробкою, трохи перебільшили, намагаючись зробити так, щоб автомобіль виглядав добре на двох фотографіях, оприлюднених напередодні. Рендеринг не виключений.
Хоча Nivus заслужив квиток у Європу – навіть під новою назвою – у Fiat Fastback навряд чи вийде вийти на такий самий рівень. Оскільки Taigo базується на Polo, його легше ремонтувати на європейському ринку. Fastback використовує бразильську платформу, яка не є спільною з жодним автомобілем, що продається на Старому Континенті. Якщо він перетне Атлантику, він буде обмежений кількома ринками.
Раніше Volkswagen вперше показав прототип літаючого автомобілю.