Fiat представляє Fastback, що конкуруватиме з Volkswagen Nivus/Taigo. Не всі європейські клієнти, які купують Volkswagen Taigo, знають, що кросовер був розроблений в Бразилії. Там він називається Nivus. У Бразилії може бути інший автомобіль для експорту в Європу та на інші ринки, тільки від іншого бренду – Fiat. Італійський автовиробник опублікував перші офіційні зображення Fastback.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Fiat-predstavliaie-Fastback-shcho-konkuruvatyme-z-Volkswagen-NivusTaigo-1024x614.jpeg)
У той час як Nivus/Taigo базувався на Volkswagen Polo, Fiat Fastback походить від Argo, хетчбека B-сегменту з колісною базою 2,52 метра (99,2 дюйма). Дехто вважає його версією купе Fiat Pulse, що несправедливо, адже Fastback має унікальну передню частину та зовсім інший зовнішній вигляд.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Fiat-predstavliaie-Fastback-shcho-konkuruvatyme-z-Volkswagen-NivusTaigo1-1024x576.jpeg)
Автомобіль повинен надійти до бразильських клієнтів лише у вересні або жовтні. Очікується, що він коштуватиме дорожче, ніж конкурент Volkswagen. Наразі бразильська преса повідомляла, що він буде продаватися виключно з 1-літровим двигуном Firefly з турбонаддувом, який видає 130 к.с. (128 к.с.) при спалюванні етанолу. Більш потужна похідна версія з 1,3-літровим двигуном Firefly з турбонаддувом і потужністю до 185 к.с. (183 к.с.) отримає значок Abarth.
Хоча тизери, опубліковані досі, складали враження, що Fiat Fastback буде більшим, це не так: колеса здаються відносно маленькими для кузова Fastback. Схоже, що Fiat зробив студійні знімки і спробував вставити машину в ідилічний пейзаж за допомогою Photoshop. Або так, або хлопці, які займались обробкою, трохи перебільшили, намагаючись зробити так, щоб автомобіль виглядав добре на двох фотографіях, оприлюднених напередодні. Рендеринг не виключений.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Fiat-predstavliaie-Fastback-shcho-konkuruvatyme-z-Volkswagen-NivusTaigo3-1024x576.jpeg)
Хоча Nivus заслужив квиток у Європу – навіть під новою назвою – у Fiat Fastback навряд чи вийде вийти на такий самий рівень. Оскільки Taigo базується на Polo, його легше ремонтувати на європейському ринку. Fastback використовує бразильську платформу, яка не є спільною з жодним автомобілем, що продається на Старому Континенті. Якщо він перетне Атлантику, він буде обмежений кількома ринками.
Раніше Volkswagen вперше показав прототип літаючого автомобілю.