Уже у вересні компанія Ford представить спорткар Mustang нового, сьомого покоління, але нинішньому “шостому” поні-кару ще є чим здивувати шанувальників і колекціонерів: представлена дрібносерійна версія Shelby GT500 Code Red, у якої приводний нагнітач на 5,2 замінений двома турбокомпресорами. Ця складна операція дала спорткару колосальний приріст продуктивності. Модель буде випущена тиражем 30 екземплярів.
За свою історію компанія Shelby American зробила кілька експериментальних автомобілів, де перевіряла різні технічні рішення. Серед таких машин було купе Shelby GT500 Code Red на базі Мустанга 2008 року, на якому Керролл Шелбі вперше ризикнув використовувати турбонаддув і довів потужність двигуна V8 до заповітних 1000 к.с. Прототип показали 2011 року, а 2012-го містер Шелбі покинув наш грішний світ. Його компанія тоді так і не наважилася запустити наддувний Code Red у серію, незважаючи на те, що клієнти дуже просили. Десять років тому це було дуже клопітно і дорого, не можна було на 100% гарантувати якість та надійність Shelby.
Тепер часи змінилися, технологічна база стала досконалішою і нарешті Shelby GT500 Code Red доступний для замовлення, правда вже на базі Мустанга шостого, а не п’ятого покоління. Бажаючим потрібно приготувати 209995 доларів плюс автомобіль-донор — стоковий Shelby GT500, який зараз коштує в США від 79420 доларів. Shelby American має намір побудувати лише 30 екземплярів Code Red.
Партнером Shelby American у розробці турбоконверсії Shelby GT500 стала інша відома американська тюнінгова фірма Fathouse Performance з більш ніж 50-річним досвідом роботи, її компоненти використовуються для апгрейду двигуна. Переробляти довелося багато, що пояснює високу ціну.
У двигуні під зростання навантаження встановлені нові виготовлені на замовлення поршні Manley, посилені шатуни та шпильки, спортивні клапани Ferrea. Модифіковано системи охолодження, живлення та мастила, переписано програму управління. Максимальна підсумкова віддача на гоночному паливі Е85 складає 1318 л. та 1356 Нм. Для порівняння скажемо, що найпотужніший компресорний Ford Mustang Shelby GT500KR видає всього 900 к.с.
7-ступінчастий «робот» Tremec з двома зчепленнями переналаштований, так само як і адаптивна регульована підвіска MagneRide, встановлені посилені півосі та колісні шпильки. У комплекті йде аеродинамічний widebody-обважування від Shelby з вуглепластику та широчені шини формату 305/30 R 20 спереду та 345/30 R 20 ззаду.
Салон отримав нову шкіряну оббивку та щедрий карбоновий декор, до приладів додано покажчики тиску наддуву, заднє сидіння демонтовано – його місце зайняв напівкаркас безпеки.