Ford оголосив, що планує випустити 600 000 електромобілів до кінця 2023 року, та повідомив про основні плани щодо виробництва акумуляторів.
Компанія має амбітні плани з нарощування виробництва електромобілів з детально описаними новими партнерствами з виробництва акумуляторів і джерел сировини. Ford стверджує, що завдяки новим постачальникам він на шляху до досягнення своєї мети щодо щорічного виробництва 600 000 електромобілів до кінця 2023 року та збільшення виробництва до понад 2 мільйонів електромобілів на рік до кінця 2026 року.
Згідно з цим планом Ford інвестує 50 мільярдів доларів США в електромобілі, щоб до 2030 року половину світового виробництва становили електромобілі, а до 2050 року досягти вуглецевої нейтральності. Ford каже, що він забезпечив 60 гігават-годин, що становить 100 відсотків річної ємності елементів живлення, необхідної для досягнення мети до 2023 року. Ця новина з’явилася через день після того, як Bloomberg повідомило, що Ford планує скоротити до 8000 робочих місць у підрозділі Ford Blue, який відповідає за виробництво автомобілів, що працюють на газу.
Компанія Ford розповіла, як планує досягти 600 000 електромобілів на рік до кінця наступного року. Очікується, що буде випущено близько 270 000 одиниць Mustang Mach-E (це число включатиме продажі в Північній Америці, Європі та Китаї). Ford також прогнозує 150 000 F-150 Lightning для Північної Америки та 150 000 E-Transit для Північної Америки та Європи. Нарешті, Ford повідомив, що в Європі з’явиться абсолютно новий електричний позашляховик, який буде спочатку випущено у розмірі 30 000 одиниць, перш ніж виробництво значно збільшиться в 2024 році.
Щоб досягнути своїх цілей, Ford доповнює наявні нікель-кобальт-марганцеві акумуляторні блоки літій-залізо-фосфатними акумуляторними блоками. Це вдалось завдяки новому контракту з компанією Contemporary Amperex Technology Co., Ltd. (CATL). Ford зазначив, що завдяки зменшенню залежності від мінералів, зокрема нікелю , літій-залізо-фосфатні батареї забезпечать економію від 10 до 15 відсотків порівняно з нікель-кобальт-марганцевими елементами.
Ford каже, що його партнер LG Energy Solutions подвоїв свої потужності на польському заводі для постачання нікель-кобальт-марганцевих акумуляторів для Mach-E та E-Transit, а партнер SK On готовий збільшити виробництво нікель-кобальт-марганцевих блоків для використання у Lightnings та E-Transits до кінця 2023 року.
Ford також стверджує, що він закупив 70 відсотків ємності акумуляторних елементів, необхідної для своєї мети до 2026 року – 2 мільйони електромобілів на рік. Ford і CATL підписали необов’язкову угоду про постачання акумуляторів у Китай, Європу та Північну Америку, і Ford також матиме три акумуляторні заводи через спільне підприємство BlueOval SK із SK On у Теннессі та Кентуккі. Також були підписані угоди з трьома гірничодобувними компаніями про постачання більшої частини необхідного нікелю та літію до 2026 року.
Раніше повідомлялось, що Ford та GM почнуть виробництво безпілотних автомобілів без керма та педалей.