У дизайні міського електромобіля є багато посилань на Panda, сподіваючись виділятися в переповненому сегменті.
Міські електромобілі виходять з-під контролю в Китаї, виглядаючи ще більш іграшковими, ніж будь-коли раніше, намагаючись залучити більше покупців. Останнім прикладом є Geely Panda Mini з дизайном, натхненним ведмедиком пандою, який сподівається конкурувати з надзвичайно популярним Wuling Mini EV та армією моделей подібного розміру, які вже доступні на китайському ринку.
Крихітний EV дебютував у торговому центрі міста Ханчжоу. Виставковий стенд був у рожевому кольорі, на ньому були повітряні кульки, багато фігурок панд і два екземпляри Geely Panda Mini, пофарбовані в рожевий і світло-блакитний кольори.
Окрім дружнього округлого вигляду та великих світлодіодних фар, які домінують у передній частині, інші референції Panda включають дзеркала, схожі на вуха, дизайн ступиць коліс із трьома лапами та чорну пластикову накладку на передньому та задньому бамперах. Напис «Geome» на передній частині, ймовірно, стосується Geometry, яка є одним із суббрендів Geely.
Усередині є місце для чотирьох пасажирів, кожен з яких має чудовий вид на небо завдяки панорамному люку. Пофарбована в рожевий колір приладова панель має великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, витягнутий у довжину, цифрову панель приладів, безліч відділень для речей і спеціальну зону для клімат-контролю під вентиляційними отворами.
Ми знаємо про технічні характеристики електромобіля завдяки інформації від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю. Довжина електромобіля становить 3065 мм (120,6 дюйма), ширина — 1522 мм (59,9 дюйма), висота — 1600 мм (62,9 дюйма), а колісна база — 2015 мм (79,3 дюйма).
Потужність надходить від єдиного переднього електродвигуна потужністю 40 к.с. (30 кВт / 41 к.с.). Зазначається, що літій-залізо-фосфатна батарея, отримана від Guoxuan High-Tech, забезпечує діапазон близько 150 км (93 милі), подібно до конкуруючих пропозицій від інших китайських брендів.
Panda Mini з’явиться в Китаї десь у 2023 році. Ціна ще не оголошена, але, за чутками, вона коливатиметься від 40 000 до 50 000 ієн ($5760 – $7200). Зауважте, що це не перший випадок, коли Geely використовує табличку з ім’ям Panda, модель першого покоління – це мікролітражка Toyota Aygo з двигуном ICE, яка залишалася у виробництві між 2008 і 2016 роками.
Раніше повідомлялось, що Geely може придбати частку в компанії Renault.