Концепція Zeekr M-Vision заснована на новій архітектурі SEA-M, спеціально розробленій для робототаксі, мінівенів і логістичних транспортних засобів.
Компанія Zeekr, що належить Geely, опублікувала нові фотографії та відео свого робототаксі, що отримав назву M-Vision концепт, який був представлений на рендерах минулого року. EV базується на новій архітектурі SEA-M і стане частиною автопарку Waymo, пропонуючи послуги автономної поїздки в США.
Мінівен був розроблений у Швеції компанією Zeekr «з єдиною метою Rideshare». Це речення значною мірою скасовує чутки про можливість пропонувати його як приватний автомобіль або LCV. Концепт Zeekr M-Vision виглядає досить сучасно з витонченим силуетом, чистим покриттям, світлодіодними освітлювальними приладами, інтегрованими в розширення переднього та заднього скла, дверними ручками врівень і набором датчиків для складної ADAS, встановленої на даху, бамперах , крила та задні чверть панелі.
Набір великих розсувних дверей забезпечує легкий доступ до кабіни в поєднанні з відсутністю стійок. Коли пасажир наближається до автомобіля, дверні ручки підсвічуються, і двері відкриваються одним дотиком. У салоні немає керма, тому всі п’ять місць призначені для пасажирів. Приладова панель має футуристичний вигляд з великим екраном посередині, динаміками з боків і прихованими вентиляційними отворами, а сидіння оббиті вовною та тканиною.
Дворядна компоновка може бути налаштована традиційно обличчям вперед, однак передні сидіння можуть повертатися на 180 градусів, створюючи атмосферу вітальні в поєднанні зі складними столиками та великими екранами. Zeekr каже, що це місце для розваги друзів, роботи, зустрічей, виконання домашніх завдань (для студентів), перегляду шоу, відпочинку чи навіть сну.
За словами Geely, нова платформа SEA-M є вдосконаленою версією Sustainable Experience Architecture (SEA), яка вже лежить в основі моделей Volvo, Polestar, Lotus і smart. Проте цей автомобіль розроблено спеціально для «роботаксі, мінівенів і транспортних засобів логістики» з колісною базою від 2700 мм (106,3 дюйма) до 3300 мм (129,9 дюйма).
У нас немає жодних технічних характеристик щодо електродвигунів чи батареї, про які буде оголошено пізніше. Zeekr сказав, що кожен із його робототаксі зможе подолати до 500 000 км (310 696 миль) за п’ять років, маючи здатність їздити більше 16 годин на день.
Закамуфльовані прототипи роботаксі Zeekr були спіймані під час випробувань у Швеції шпигунськими фотографами, а це означає, що остаточна серійна версія наближається. Нижче ви можете переглянути перше відео концепту Zeekr M-Vision, представленого з логотипами Waymo та без них.
Раніше електрокар Geeely встановив два світові рекорди.