Зараз General Motors виконує місію з електрифікації Америки. Він намагався кілька разів раніше, але з мінімальним успіхом. Volt був інженерним тріумфом, але значно випередив свій час, а Bolt має досить сумну репутацію. Замість того щоб здатися, GM намагається знову, особливо з Chevrolet.
Але чи знаєте ви, що електромобілі GM вже досить успішні в Китаї? Зокрема, електромобілі SAIC-GM-Wuling Automobile Co. розпродають шалено. Ця автомобільна компанія з дивною назвою є спільним підприємством між державними SAIC Motor Corp і GM і пропонує безліч незвичайних електромобілів. Одним з них є незвичайний дроптоп, який ви бачите перед собою.
Wuling Hongguang Mini EV є одним із найуспішніших продуктів консорціуму у традиційній формі з жорстким дахом. Продажі стартували в 2020 році, і конгломерат вже продав понад 500 000 одиниць. Це та сама платформа , яку Dartz використовує для створення Freze Froggy, який продаватиметься за 20 000 доларів.
Минулого року компанія продемонструвала концепт Mini EV Cabrio на автосалоні в Шанхаї, і відповідь була настільки позитивною, що він отримав дозвіл на виробництво. Очікувалося, що він матиме великий продаж, але було виявлено, що кабріолет буде виготовлено в обмеженій кількості.
Оскільки китайським дилерам автомобілів не дозволяється вдаватися до таких же жадібних трюків, як американським дилерам, цей крихітний кабріолет продаватиметься за рекомендованою роздрібною ціною.
Модель початкового рівня з батареєю ємністю 9,3 кіловат-годин коштуватиме приблизно 5805 доларів, тоді як електростанція на 13,8 кВт-год буде продаватися приблизно за 8707 доларів. Заявлений запас ходу для моделі початкового рівня становить 120 кілометрів, а більший акумулятор пропонує 160 кілометрів, частково завдяки спорядженій вазі значно менше 1500 фунтів.
Є ще одна величезна проблема з Mini EV Cabrio. Акумулятор можна підключати лише до домашньої розетки, а швидкої зарядки не передбачено. Якщо батарея розрядиться, доведеться чекати дев’ять годин.
Незважаючи на всі свої недоліки, це ідеальний автомобіль для густонаселених міст. Наразі Wuling продає лише модель потужністю 20 кінських сил, яка ніколи не може розганятися до сотні , але пізніше у 2022 році з’явиться високопродуктивна похідна версія з потужністю 40 к.с. Вона також передаватиме потужність на задні колеса через повну систему приводу. Все це означає, що врешті-решт він повинен досягти 60 миль на годину, якщо ви виявите величезний спуск. Електродвигун цієї моделі буде працювати від батареї ємністю 26,5 кВт/год, що вистачить на заявлені 273 кілометри.
Раніше theROAD. писали, що General Motors визнав проблеми з ізоляцією електропікапів Hummer.