GM робить все, щоб переконати споживачів піти шляхом придбання електромобілів. Цього тижня компанія запустила нову онлайн-платформу під назвою EV Live , де клієнти можуть особисто поспілкуватися зі спеціалістом з електромобілів і дізнатися про них більше.
Це останнє підприємство є частиною цілісного підходу GM до переходу на електромобілі, який включає абсолютно нові моделі, такі як Hummer EV і Silverado EV, побудовані на платформі Ultium нового покоління. Другою частиною електричної кампанії є доступна інфраструктура зарядки електромобілів, а нова освітня програма є останнім кроком.
Це сміливий крок, спрямований на надання людям правильної інформації щодо електрифікації. На нашу думку, це необхідне зло, оскільки багато коментаторів на цьому сайті все ще вважають, що електромобіль потрібно заряджати від нуля до 100% щодня.
Ми швидко оглянули новий вебсайт: він простий у навігації та містить інформацію електромобілі. Також, на ньому є онлайн-мапа, на якій показано 54 000 пунктів заряджання, поки що лише в США та Канаді, а також корисна інформація про зарядку електромобілів.
Цікавою функцією є Live Studio, де експерт з електромобілів проведе для вас екскурсію по електромобілям. Доступний час переважно з 15:00 до 6:00 ранку (час по США), що означає, що вам не потрібно купувати автомобіль у робочий час.