Нове дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту ( ICCT) прийшли до висновку, що власники плагін-гібридів не так часто заряджають свої авто, як передбачали розробники регулятори.
Використовуючи власні дані про споживання палива та пройдену відстань без двигуна, зібрану Каліфорнійським бюро ремонту автомобілів (BAR), дослідження оцінює, що кількість кілометрів, проїханих власниками PHEV на електриці, на 25% до 65% нижче, ніж передбачає програма маркування EPA. Без щоденного підключення до електромережі реальне споживання палива приблизно на 42–67% вище.
PHEV можуть досягти чудової ефективності палива, якщо їх підключати щодня, оскільки вони можуть вимкнути двигун і не спалювати бензин. Однак, коли вони їздять на розрядженій батареї, двигун змушений тягнути вагу електродвигуна й батареї, не маючи можливості покладатися на них так сильно, як на стандартний гібрид. Згідно з дослідженням, перші користувачі PHEV мають легкий доступ до зарядки, але нові власники можуть не мати можливості заряджати їх вдома.
«Набори даних, проаналізовані тут, складаються з різноманітних моделей порівнянних розмірів вибірки, які переконливо свідчать про широке відхилення від частки електроприводів, маркованих EPA. Однак, оскільки PHEV все ще становлять невелику частку існуючого парку та нових продажів, усі джерела даних до дата за своєю суттю може бути упередженою до перших користувачів», – йдеться в дослідженні.
Дослідження показує, що EPA має ближче розглянути звички водіння власників плагін-гібридів, використовуючи «вимоги до звітності бортової діагностики». Він також рекомендує вимоги до мінімального запасу ходу на електриці, подібні до кредитів з нульовими викидами в регламенті Advanced Clean Cars II. Додавання таких вимог, як мінімальна електрична потужність/запас ходу, максимальний розмір паливного бака, швидка зарядка та мінімальна продуктивність у холодну погоду, може значно покращити PHEV поза їх поточною корисністю.
Раніше theROAD. писали, що відповідно до результатів досліджень собаки віддають перевагу електромобілям.