Компактний позашляховик шостого покоління більший, краще оснащений і привабливіший усередині та зовні. Він доступний у версіях EX, EX-L, Sport і Sport Touring.
Оскільки остання версія субкомпактного Honda HR-V значно збільшилася, компактний CR-V також потребував розширення, щоб зберегти відстань у лінійці позашляховиків Honda. Нова модель має довшу колісну базу на 1,6 дюйма, загальну довжину на 2,7 дюйма та ширину на 0,4 дюйма. Honda каже, що це сприяло розширенню простору для ніг ззаду. Вантажний простір для гібрида також покращено: тепер він такий як у негідбрида: 36 кубічних футів простору за задніми сидіннями та 77 кубічних футів простору зі складеними задніми сидіннями. У негібридного автомобіля є рухома підлога, яка опускається, щоб збільшити простір за сидіннями до 39 кубічних футів.
Honda не вносила серйозних змін в жодну з двох силових установок CR-V, які включають 1,5-літровий чотирицилиндровий двигун з турбонаддувом і гібридну установку, яка використовує 2,0-літровий бензиновий двигун.
Негібридний двигун має коригування кривої крутного моменту 1,5-літрового двигуна та налаштування безступінчатої автоматичної коробки передач, призначені для зменшення шуму та вібрації. Водночас один із двох електродвигунів гібрида має крутнішу потужність, ніж раніше, але максимальна потужність системи трохи зменшилася з 212 до 204 к.с. Незважаючи на це, тепер Honda каже, що гібрид може буксирувати до 1000 фунтів, тоді як стара модель не мала рейтингу буксирування.
Рівні комплектації CR-V змінено, щоб допомогти Honda досягти мети продавати більше гібридів: вона прагне, щоб 50 відсотків проданих CR-V були оснащені більш ефективною газово-електричною установкою. Рівні комплектації EX і EX-L поставляються з 1,5-літровим двигуном з турбонаддувом, тоді як нові моделі Sport і Sport Touring поставляються лише як гібриди. Спортивні моделі також отримали зміни зовнішнього вигляду, включаючи чорні колеса та іншу решітку радіатора та задню панель.
Передній привід є стандартним, а повний привід є опціональним для всіх, крім Sport Touring, який має повний привід. Додавання передньопривідної конфігурації може підвищити показники економії палива EPA для гібрида CR-V.
Дизайн інтер’єру схожий на новий HR-V і Civic, зі вставкою у вигляді сот, що тягнеться через приладову панель. Три ручки керують системою HVAC. 7,0-дюймовий сенсорний екран є стандартним для EX і Sport, тоді як EX-L і Sport Touring оновлюються до більшого 9,0-дюймового екрана. Моніторинг сліпих зон тепер є стандартом, як і контроль спуску з гори; є також режими водіння, включаючи Normal і Econ, а також режим Sport для комплектацій Sport і Sport Touring.
Honda оприлюднить ціни протягом наступних кількох місяців. Негібридна модель з’явиться першою, ймовірно, з вищою початковою ціною, ніж раніше, оскільки Honda відмовилася від базової моделі LX (попередній LX починався з 28 045 доларів, а EX – з 30 355 доларів).
Раніше повідомлялось, що звіт про продажі Honda у другому кварталі виглядає сумно, але продукція компанії користується великим попитом.