Компанія Honda розкрила більше подробиць про новий Civic Type R. Так, «гарячий» хетчбек отримав модернізовану «турбочетвірку» об’ємом два літри та покращену механічну коробку передач. Апгрейд дозволив трохи наростити віддачу та зробити перемикання більш точними. Крім цього, з’явився новий їздовий профіль Individual для тонкого налаштування мехатроніки. Також збільшився притиск та знизився коефіцієнт опору повітря.
Новий Honda Civic Type R дебютував наприкінці липня, а цієї осені “заряджений” хетчбек вийде на американський ринок. Напередодні початку продажів компанія розкрила більше технічних подробиць. Зокрема уточнила параметри двигуна. Під капотом п’ятидверки розмістили модернізовану турбочетвірку K20C1 об’ємом 2,0 літра. Їй замінили турбокомпресор, переробили впуск, а випуск забезпечили клапаном, що перемикається.
В результаті цих маніпуляцій потужність збільшилася до 319 кінських сил, а момент, що крутить, – до 420 Нм, причому доступні вони в діапазоні 2600-4000 оборотів в хвилину. Порівняно з попередником приріст склав 9 сил та 20 Нм. З кожного літра робочого об’єму мотористам Honda вдалося зняти 160 кінських сил, тоді як у “Сівіка” FK8 цей показник дорівнює 155 силам.
Повний привід на Civic Type R так і не з’явився, тому двигун, як і раніше, наводить передні колеса. Тяга на них йде через шестиступінчасту «механіку» та гвинтовий диференціал підвищеного тертя. Коробка отримала полегшений маховик, перекалібровану систему узгодження оборотів та посилену кулісу. Як і раніше, доступні режими руху Comfort, Sport та трековий R+. Нововведення – профіль Individual.
Для покращення їздових якостей хот-хетчу переналаштували підвіску та підсилювач гальм, розширили колію. Новий дифузор та антикрило знизили опір повітрю та одночасно збільшили притиск. Водій у новому Civic Type R сидить нижче, але завдяки більш тонким переднім стійкам огляд у нього краще. Крісла нові, з розвиненою бічною підтримкою.
Нарешті, фірмовий бортовий рекордер Honda LogR відтепер не потребує окремого додатку для смартфона — тепер для моніторингу продуктивності використовується бортовий комп’ютер і вбудований набір датчиків. За допомогою Honda LogR можна засікати час проходження кола та навіть оцінювати рівень водіння.
Випускатиме «Сівіки» для США завод у японській префектурі Сайтама. При цьому збирання двигунів K20C1 запустять на підприємстві Anna Engine Plant у штаті Огайо.