Huawei, одна з найбільших технологічних компаній Китаю, найбільш відома своїми мобільними телефонами та мережами 5G, створила автомобіль. Зустрічайте AITO M5.
AITO , що розшифровується як Adding Intelligence To Auto, є дітищем Huawei та виробника автомобілів Seres із Чунціна. M5 є першою моделлю цього нового бренду.
Довжина М5 складає 4770 мм, як і в Mercedes-Benz EQC. Але він пропонує те, чого не пропанують інші електромобілі – запас ходу понад 1100 км.
EREV поєднує в собі двигун внутрішнього згоряння та електродвигун. Причому ДВЗ призначений лише для заряджання акумулятора та вироблення електроенергії для електродвигунів.
Це означає, що ви отримуєте майже безшумне водіння електромобіля з лінійною подачею потужності та миттєвим крутним моментом. При цьому ви знатимите, що паливні або електричні станції можуть доставити вас додому.
Дивлячись на M5 ззовні, вам буде важко передбачити його продуктивність. Загалом округла форма та простий стиль, особливо в боковий і задньому профілі, створюють відчуття желеподібної форми з мінімальною кількістю гострих деталей.
Мабуть, найбільше підтвердження прихованої потужності M5 випливає з гігантської передньої решітки. Ця особливість, імовірно, стане сімейною рисою.
У бічному профілі схожість з Porsche Macan безпомилкова. Єдиними реальними особливостями є аеродинамічні втягуючі ручки та великі сплави Aero.
Усередині AITO M5 прагнення до простоти продовжується з одним 15,6-дюймовим екраном у центрі та великою кількістю горизонтальних ліній.
Однак він виглядає дуже преміальним завдяки шкірі Nappa. Вона використовується майже на кожній поверхні.
Вставки зі справжнього дерева також є на дверях, приладовій панелі та на задній частині великих і зручних передніх сидінь.
Швидкість
З двигуном потужністю 200 кВт (272 к.с.) на задній осі в базових версіях M5 вже має більш ніж достатньо потужності для більшості, але з версіями з подвійним двигуном можна перетворити M5 на монстра.
Швидкість розгону 0-100 км/год лише 4,4 секунди. Для багатьох цього буде більш ніж достатньо.
Подейкують, керівник Huawei, Рен Чженфей, просив, щоб M5 був сзожий на Porsche Macan GTS. Але, при цьму, він не може претендувати на такий самий рівень динамічності я к в GTS.
Щедро оснащений
За розумну ціну AITO M5 може стверджувати, що він дуже добре оснащений деякими цінними технологіями на борту.
Ключовою серед них є надшвидка бездротова зарядна панель на центральній консолі, яка заряджається на 40 Вт, що більш ніж удвічі швидше, ніж стандартні бездротові зарядні пристрої.
Якщо зарядки потужністю 40 Вт недостатньо швидко, є також пара надшвидких портів USB-C потужністю 66 Вт, щоб швидше виконувати роботу.
В інших моделях із вищими специфікаціями буде встановлена звукова система Huawei з 19 динаміками, здатна видавати 1000 Вт.
Це якісна система з різноманітними опціями для налаштування звуку відповідно до ваших уподобань і положення в автомобілі, створюючи кінематографічний досвід.
Чотири з цих 19 динаміків знаходяться в підголівнику водія, де система може передавати системні сповіщення та інструкції супутникової навігації безпосередньо водієві, не заважаючи іншим в автомобілі.
Проекційний дисплей попереду водія також містить важливу інформацію в полі зору водія.
Додаткові можливості
Що стосується комфорту, усі пасажири, які знаходяться на борту, почуватимуться як вдома зі зручними сидіннями та гідними бічними підкладками в передньому ряду.
Передні сидіння оснащені повним вибором функцій підігріву, вентиляції та масажу, тоді як задні сидіння мають підігрів, але позаду немає кнопок для його активації.
Замість цього потрібно керувати через цифровий екран або за допомогою голосової системи Huawei, яка знає, хто з пасажирів говорить.
Вентиляційні отвори спереду, на жаль, позбавлені фізичних елементів керування, що означає керування в стилі Tesla за допомогою кліматичного меню на екрані.
M5 може похвалитися великим панорамним дахом, який пропускає багато світла в салон, а передні та задні вікна мають подвійне скло для кращої звукоізоляції.
Багажник може вмістити 369 літрів з піднятими сидіннями або 776 зі складеними сидіннями.
Технічні характеристики, безпека та силові агрегати
AITO M5 має 1,5-літровий 4-циліндровий двигун з турбонаддувом, що працює на фрезерному циклі, що означає, що він довше залишається в діапазоні максимального крутного моменту, але, як зазначено, це не приводить в дію колеса.
Натомість потужність надходить від одного або двох двигунів, причому в базових моделях використовується двигун потужністю 200 кВт (272 к.с.), який створює крутний момент 360 Нм на задній осі.
Версії Premium і Flagship мають двигун потужністю 165 кВт на передню вісь, що означає 365 кВт (449 к.с.) загалом і 665 Нм крутного моменту.
Дещо збентежує те, що версія Performance зберігає передній двигун потужністю 165 кВт, але має додатковий задній двигун на 150 кВт, що означає 315 кВт (422 к. с.) загалом, але з крутним моментом, збільшеним до 720 Нм.
Повнопривідні версії розганяються до 100 км/год за 4,4-4,8 секунди, а задньопривідні — за 7,1 секунди.
У всіх моделях використовується потрійна літієва батарея ємністю 40 кВт/год, що забезпечує запас ходу від 150 до 200 км лише на електриці залежно від моделі та понад 1100 км у поєднанні з двигуном за циклом WLTC.
Ціни починаються від 259 800 юанів (38 400 доларів США) і зростають до 331 800 юанів (49 000 доларів США) за флагманську версію.
Розміри складають 4,77 метра в довжину, 1,93 метра в ширину і 1,625 метра у висоту, з колісною базою 2,88 метра і спорядженою вагою від 2220 до 2335 кг.
Раніше ми розповідали про дату релізу та вартість електромобілю Xiaomi.