Залежно від того, кого ви запитаєте, відповіді різнитимуться. Хтось стверджує, що кінець дефіциту чіпів вже наближається, а хтось – що це мрія, яка не скоро здійсниться.
Toyota нещодавно вирішила тимчасово закрити деякі виробничі лінії на кількох підприємствах, а також скоротити план виробництва на наступний місяць. Причина зводиться до обмеженого запасу чіпів, оскільки Toyota не має достатньої кількості напівпровідників для встановлення на автомобілі, які виробляє.
Volvo каже, що найгірша частина кризи вже позаду, пояснюючи це тим, що його поточні запаси чіпів повністю забезпечені.
Hyundai, здається, є однією з компаній, яка готується до майбутнього без проблем з чіпами, оскільки вже зараз планує поступово збільшувати виробництво на більшості своїх потужностей. Мета полягає в тому, щоб задовольнити споживчий попит у другій половині року, особливо через те, що продажі у 2022 році відстають від рівня 2021 року через обмежені запаси мікросхем.
Повідомляється, що Hyundai знову запровадить понаднормову роботу та зміни у вихідні на всіх заводах у Південній Кореї, оскільки її план полягає в тому, щоб працювати на максимальній швидкості, спеціально для створення якомога більшої кількості автомобілів. Компанія вважає, що таким чином зможе прискорити відновлення за попередні місяці, оскільки очікує поступового відновлення в короткостроковій перспективі.
Тим не менш, аналітики закликають бути особливо обережними, коли йдеться про глобальні запаси мікросхем. Поточна геополітична напруженість у Європі, а також зростання інфляції, зростання цін на сировину та проблеми з постачанням все ще можуть спричинити збої в автомобільній промисловості навіть після того, як запаси чіпів повернуться до нормального рівня.
Hyundai, однак, цілодобово працює над збільшенням виробництва, оскільки сподівається, що нарешті зможе привести виробництво у відповідність зі світовим попитом. Компанія каже, що її позашляховики та моделі Genesis сьогодні добре продаються, і вона очікує, що попит залишатиметься високим у найближчі місяці.
Раніше повідомлялось, що Bosch інвестує 3 мільйони євро у боротьбу з дефіцитом мікросхем.