Комерційні аеротаксі Hyundai з’являться у 2028 році.
На виставці CES 2024 у Лас-Вегасі компанія показала прототип такого апарату. Конвертоплан S-A2 оснащений електричною силовою установкою розподіленого типу, а всі його життєво важливі вузли, наприклад, органи управління, будуть продубльовані на випадок позаштатних ситуацій. До розробки eVTOL залучили найкращих автомобільних дизайнерів, а також інженерів із досвідом роботи в авіаційно-космічній галузі.
Компанія Supernal, яка в структурі Hyundai Motor Group відповідає за напрямок Advanced Air Mobility, представила на CES 2024 концепцію таксі S-A2, що літає. eVTOL призначений для польотів у межах міста на висоті до 460 метрів. Він оснащений вісьмома поворотними гвинтами, а також розподіленою електричною системою і вміщує до чотирьох пасажирів крім пілота. Комерційна експлуатація таких апаратів може розпочатися вже 2028 року. Щоправда, якщо на той момент під них буде готова законодавча база.
За задумом, однією зарядкою S-A2 зможе пролітати 40—65 кілометрів. Серед переваг названо низький рівень шуму (65 дБ при зльоті та посадці, що порівняно з працюючою посудомийною машиною), модульний салон та можливість модернізації батареї через заміну окремих модулів. На момент виходу на ринок eVTOL відповідатиме чинним стандартам безпеки для цивільної авіації, у тому числі отримає резервні компоненти критичних систем, таких як силова установка, органи управління та авіоніка.
Над S-A2 працювали інженери з авіаційно-космічної техніки та дизайнери Hyundai Motor, тому і підхід до проектування eVTOL, як стверджується, включає найкращі практики автомобільного дизайну. Зона пілота та зона пасажирів розмежовані кольоровою палітрою та ретельно підібраними матеріалами. У каркаси крісел інтегровані енергопоглинаючі елементи. Кожна фаза польоту супроводжується світловими переходами, які роблять кабіну як би більше і в той же час є візуальними підказками про місця входу і виходу.
Ключовим елементом екосистеми повітряної мобільності Hyundai стануть транспортні хаби, звані вертипорти. Їх можна буде розміщувати в межах аеропортів, використовуючи їхню ж інфраструктуру, на дахах хмарочосів, транспортно-пересадочних вузлів, на береговій смузі та будь-яких інших відкритих просторах. Займатиметься будівництвом вертипортів будівельний підрозділ Hyundai Construction and Engineering.