Hyundai показала перші зображення Kona другого покоління, субкомпактний кросовер продовжить пропонувати електричні та бензинові силові агрегати.
Субкомпактний кросовер Kona став хітом для Hyundai, незмінно входячи до п’ятірки бестселерів корейського автовиробника з моменту його запуску в 2018 році. Тепер Hyundai показала перші фотографії Kona другого покоління, демонструючи чіткий, футуристичний дизайн, який продовжуватиме розміщувати різноманітні силові агрегати.
Kona 2024 року пропонуватиметься з різним ступенем електрифікації, з повністю електричною моделлю, гібридом і двигунами внутрішнього згоряння, включаючи більш спортивний варіант N Line. Незвичайним є те, що Hyundai каже, що нову Kona спочатку розробляли як EV, а потім адаптували до інших силових агрегатів. Kona також виросла, тепер вона має довжину 171,5 дюйма, що на 5,9 дюйма довше попередньої електричної Kona. Кросовер також став майже на дюйм ширшим і має на 2,4 дюйма довшу колісну базу, ніж раніше.
Загострена передня частина оснащена тонкою світлодіодною світловою смугою, що тягнеться по ширині автомобіля, а головні фари знову розміщені в чорному пластиковому шматку, який тягнеться навколо бампера, щоб охопити передні колеса. На електричній моделі світлова панель набуває піксельного вигляду, щоб поєднати її з електромобілями Hyundai Ioniq, а електрична Kona також має колісні арки кольору кузова. Чітко обрізане зображення задньої частини демонструє схожу тему дизайну передньої частини з вузькою світловою смугою на верхніх блоках задніх ліхтарів, вбудованих у колісні арки.
Виразний кузов Kona 2024 року повторює Tucson із сильно пом’ятими діагональними характерними лініями з боків. Різні варіанти мають чіткі обличчя: EV отримав піксельний дизайн у передньому бампері, а стандартні бензинові та гібридні версії мають штучну захисну пластину та масивні хромовані деталі. N Line має чорну решітку радіатора, що з’єднує фари, а також затемнений дах і задній спойлер. 19-дюймові колеса також відрізняються за дизайном залежно від трансмісії.
Інтер’єр повністю переосмислений, з легким відчуттям і двома 12,3-дюймовими екранами, які поєднуються, щоб скласти цифровий прилад і інформаційно-розважальну систему. Важок перемикання передач перемістили з центральної консолі на важіль за кермом, звільняючи більше місця для зберігання речей на центральній консолі.
Hyundai не розкрила жодних деталей силового агрегату, і незрозуміло. Hyundai каже, що більше інформації про Kona 2024 року надійде наступного року, і ми очікуємо збільшення запасу ходу та потужності для електричної версії.
Раніше Hyundai розробляв середньомоторний суперкар для підрозділу N.