Колишній керівник підрозділу Hyundai N Альберт Бірманн розповів, що виробник автомобілів розробляв суперкар із центральним розташуванням двигуна, який би очолив його модельний ряд.
«Ми працювали над суперкаром N», — визнав Бірманн. Він додав, що автомобіль буде спиратися на шасі з вуглецевого волокна з центральним розташуванням двигуна і міг би розглядатися як відповідь Hyundai на Honda NSX.
«У нас були плани щодо бензинового [двигуна] з гібридом або без нього або [він міг прийняти] водневий паливний елемент», — додав Бірманн.
У Hyundai не було назви для транспортного засобу, просто називаючи його «Автомобіль голови правління». Незважаючи на те, що він, здавалося б, мав усі потрібні складові для успіху, Бірманн каже, що правління Hyundai вирішило не втілювати це в реальність.
«Проблема полягала в тому, що автомобіль коштував би понад 150 000 доларів, і на той час вважалося, що Hyundai не може мати таку ціну».
Хоча чути це невтішно, Бірманн зазначає, що Hyundai, ймовірно, прийняв правильне рішення, запустивши бренд продуктивності N із дешевшими та доступнішими моделями, такими як i20 N, i30 N і Kona N.
Раніше повідомлялось, що Hyundai не збирається відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння.