Hyundai відклала прем’єру оновленої Сreta із трьома рядами.
Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai Creta, яка викликала ажіотаж, проте оновлювати її семимісну версію під назвою Alcazar автовиробник не поспішає. Як повідомляє Autocar India, на її дебют чекали в середині 2024 року, але він був зрушений на кілька місяців — на вересень-жовтень. Приводом для цього став невисокий попит на трирядне виконання моделі.
Індійські журналісти наводять таку статистику: в середньому звичайна Сreta на п’ять місць розходиться в кількості 10 тисяч екземплярів на місяць, а ось трирядний Alcazar купують у сім разів гірше — не більше півтори тисячі штук. Через це на складах дилерів накопичилася велика кількість нерозпроданих Alcazar, тому випускати оновлений варіант поки недоцільно.
Відмінності Сreta від Alcazar зводяться до довжини колісної бази та кількості місць у салоні, в іншому ж кросовери ідентичні. Так що логічно припустити, що оновлення Alcazar пройде за тим самим сценарієм, що й Сreta. Зовні новинка буде схожа на «старший» Palisade, інтер’єр осучаснить, а в гамму двигунів додадуть турбомотор.
У салоні у оновленої Сreta — повністю перероблена передня панель із кластером, що поєднує 10,25-дюймову цифрову панель приладів та екран мультимедійної системи того ж розміру з трьома варіантами оформлення. У минулому виявився й потужний козирок «приборки».
Згаданий новий турбомотор – це 1,5-літровий агрегат на 160 кінських сил, який прийшов на зміну 140-сильному. Пару йому складає семідіапазонний преселективний “робот”. Інші два мотори – бензиновий “атмосферник” і турбодизель 1.5 – залишилися в строю. Перший розвиває 115 сил і працює в парі з механічною коробкою або варіатором, другому, крім механіки, доступний шестиступінчастий автомат. Привід, як і раніше, лише передній.