Нове дослідження показало, що залежно від транспортного засобу холодна погода може призвести до 32-відсоткового зниження запасу ходу порівняно зі звичайною температурою.
На сьогоднішній день досить відомий факт, що електромобілі втрачають запас ходу при низьких температурах. Щоправда, не часто обговорюється питання про те, який саме цей дефіцит, і нове дослідження має на меті визначити його кількісно, щоб надати широкій громадськості більше знань.
Дослідження, проведене веб-сайтом продажу електромобілів Recurrent, порівнювало діапазон ходу 13 електромобілів у холодну погоду з їх запасом ходу за нормальних температур. Зокрема, було порівняно роботу транспортних засобів за температури від -7°C до -1°C із погодою від 21°C.
У дослідженні взяли участь Audi e-tron, BMW i3, Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jaguar I-Pace, Nissan Leaf, Tesla Model S, 3, X і Y, Volkswagen Volkswagen e-Golf та Volkswagen ID.4.
З усіх груп Bolt виявився найгіршим, його запас ходу впав на 32 відсотки в холодну погоду. Недалеко від нього пішли Mustang Mach-E та ID.4, запас ходу яких скоротився на значних 30 відсотків під час роботи за нижчих температур.
На протилежному кінці спектру найменше постраждав автомобіль I-Pace, лише 3 відсотки різниці між його нормальним запасом ходу і запасом ходу в холодну погоду. При цьому запас ходу в холодну погоду був передбачений бортовою телематикою автомобіля, а не фактично перевіреним, тому існує ймовірність, що він може бути трохи невірним. Це також стосується e-tron, i3, Bolt, Kona та e-Golf, хоча інші 7 автомобілів фактично були перевірені Recurrent через «поєднання бортових пристроїв і даних про використання в реальному часі».
Багато транспортних засобів, які показали найкращі результати в дослідженні, такі як e-tron і I-Pace, були обладнані тепловими насосами, які можуть відновлювати тепло, створюване трансмісією, і перекачувати його назад у салон, щоб зберегти тепло пасажирів. Подібним чином, такі моделі з поганими показниками, як Mach-E та ID.4, використовують резистивний нагрів замість теплового насоса, який сумно відомий тим, що значно споживає батарею. Інші, як-от Model 3 і Model S, не мали теплового насоса на тестовому автомобілі, але тепер стандартно постачаються з ним, завдяки чому вони можуть працювати краще в наступних версіях тесту.
Раніше повідомлялось, що собаки віддають перевагу електромобілям.