Японія стала ще однією країною, яка відмовилась взяти на себе зобов’язання щодо нульових викидів. Цього тижня можна очікувати зміни в цілях G7 щодо викидів.
Майбутнє автомобільної промисловості породило певний розкол між могутніми урядами та глобальними автовиробниками. Якщо Європейський Союз доб’ється свого, транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння будуть заборонені вже у 2035 році. Уряд Німеччини не погодився з пропозицією відмови від продажу автомобілів з ДВЗ з 2035 року, оскільки переконаний, що в деяких ринкових нішах транспорт з такими двигунами має залишитись і після 2035.

Зараз, здається, Японія займає подібну позицію. Країна сподівається скасувати цілі на показник нульових викидів для транспортних засобів, що очікується в майбутньому оголошенні G7 цього тижня. Про це повідомляє Reuters, яке ознайомилося з проєктом.
Toyota хоче, щоб японський уряд однаково підтримував електромобілі та гібриди. Це бажання відображено в перефразованому комюніке G7, яке побачило інформаційне агентство. Японія хоче видалити посилання на «колективну мету: принаймні 50% автомобілів з нульовим рівнем викидів до 2030 року».
Офіційні особи, близькі до цього питання, повідомили Reuters, що запропоновані зміни були запропоновані японцями, які відмовилися коментувати це питання. Хоча незрозуміло, що з’явиться в остаточній заяві, яка очікується в четвер. Проєкт містить переглянуту ціль: «значне збільшення продажів, частки та поглинання легких транспортних засобів з нульовим рівнем викидів, враховуючи низку шляхів, які приймають члени, щоб наблизитися до цих цілей».
Toyota і кілька японських автовиробників зазнали критики за те, що вони не віддають перевагу електричному майбутньому. Найбільша в світі автомобільна компанія за обсягом продажів захищається, кажучи, що вона зобов’язана пропонувати клієнтам широкий вибір транспортних засобів. Це не сподобалося деяким екологічним групам, одна з яких звинуватила автовиробника в уникненні епохи електромобілів, яка швидко наближається.