Компанія Infiniti оголосила про масштабний ребрендінг, частиною якого став новий логотип.
Японський автовиробник осучаснив емблему, зробивши її по-модному мінімалістичною, а заразом представив нову концепцію оформлення дилерських центрів. Логотип компанії, як і раніше, символізує дорогу, спрямовану до горизонту, проте його дизайн трохи скоригували. Цей ребрендинг став четвертим для Infiniti за 34-річну історію марки.
Лінії логотипу стали тоншими, а відстань між літерами в назві бренду збільшилася — вона підкреслює лінію горизонту. Разом з тим, на автомобілях Infiniti у майбутньому з’являться тривимірні емблеми з підсвічуванням. У компанії наголосили, що логотип відображає спрямованість уперед і те, що бренд Infiniti покликаний кидати виклик умовностям.