Німецький тюнінг JÄGER, що належить GnB Tech GmbH, представив новий тюнінг-пакет для Porsche Taycan, який включає в себе велику кількість карбонових насадок, новий набір кованих 21-дюймових дисків і золоті акценти екстер’єру.

На перший погляд, 21-дюймові ковані легкосплавні диски в аеро-стилі, розроблені власними силами затмарюють будь-яке шоу. У той же час золоті гальмівні супорти поєднуються з яскраво вираженим переднім спліттером, накладками на пороги і надбудовами заднього дифузора, створюючи контраст із чорним корпусом.

При детальнішому розгляді виявляється, що більшість панелей кузова мають видиме переплетення вуглецевого волокна, яке, за словами тюнера, є справжнім вуглецем, а не просто плівкою. Ця обробка була застосована до переднього бампера, капота, передніх крил, кришки дзеркал, ручок дверей, заднього бампера, заднього дифузора та активного заднього крила.
З певних ракурсів різниця між елементами з вуглецевого волокна та звичайними панелями кузова, пофарбованими в чорний колір (багажник, двері, задні крила тощо) виглядає трохи дивно. Можна припустити, що для тюнера було б надзвичайно дорого запропонувати повну конверсію вуглецю.

Модифікації допомогли Taycan скинути 45 кг від своєї ваги. У той час як електромобіль Porsche залишається повністю базовим зсередини, той факт, що він став трохи легшим, може підвищити продуктивність. У будь-якому випадку, найпотужніший варіант Turbo S Taycan виробляє до 750 к.с. (560 кВт / 761 к.с.) і 774 фунт-фут (1050 Нм) крутного моменту від двох електродвигунів, що забезпечують швидкість 0-100 км/год (0 -62 миль/год) спринт за 2,6 секунди прямо з заводу.

JÄGER не оголосив скільки коштуватиме тюнінг Porsche Taycan, але ціна, безумовно, буде п’ятизначною, оскільки легкий матеріал є досить дорогим, коли він використовується в такій мірі, а також потрібно враховувати спеціальні колеса та шини.
