Будь-який електричний Jaguar або Land Rover тепер можна зарядити за допомогою домашнього пристрою Andersen EV A2 – зарядного пристрою найвищого рівня з можливістю налаштування.
Пристрій пропонує варіанти вихідної потужності 7 або 22 кВт, доступні з роз’ємом типу 2. Кабель потужністю 7 кВт має довжину 5,5 м або 8,5 м, тоді як кабель потужністю 22 кВт має довжину 6,5 м.
Зарядний пристрій чудово справляється зі своєю роботою, утримуючи кабель і штекер прихованими, коли вони не використовуються. Подібно до того, як зарядний кабель може повністю зникнути з поля зору, пристрій A2 може «закамуфлювати» себе та вписатися в будь-який стиль будинку завдяки 96 колірним комбінаціям.
Можна вибрати передню панель, виготовлену з металу або екологічно чистої деревини Accoya – Accoya в основному є міцною, модифікованою деревиною – того самого типу, який використовується для мостів або корабельних палуб.
На передній панелі є гарний світлодіод заряджання, тож ви не будете задаватися питанням, працює він чи ні. Крім того, вам не доведеться турбуватися про погану погоду, оскільки внутрішня частина пристрою має рейтинг IP65 і «розроблена, щоб витримувати дощ, мокрий сніг і сніг».
Але справа не лише у зовнішньому вигляді – пристрій A2 містить велику кількість інтелектуальних функцій, таких як відстеження та керування виробленням енергії, безкоштовні хмарні оновлення, віддалене блокування програмного забезпечення та інтеграція сонячної енергії, тож ви можете отримати максимум від сонячних панелей, якщо ви маєте їх вдома.
Jaguar планує повністю стати електричним до 2025 року, а Land Rover – до кінця поточного десятиліття. Тож час для об’єднання з Andersen EV обрано найвдаліший. Також варто згадати, що ми побачимо, що перша повністю електрична модель Land Rover вийде в 2024 році.
Усі ці могутні цілі є частиною стратегії JLR Reimagine, і об’єднання з Andersen EV для створення розкішних індивідуальних рішень для домашньої зарядки є важливою частиною цієї великої головоломки.
Раніше повідомлялось, Jaguar повернув у виробництво 70-річний спорткар.