Британська компанія Jaguar Land Rover змінила назву та логотип.
Тепер автовиробник називається коротко JLR і позиціонується як house of brands (дослівно «будинок брендів»): він включає Land Rover, Range Rover, Defender, Discovery та Jaguar. Ребрендинг торкнувся і логотипу — емблема, що складається з трьох букв JLR, «ілюструє покроковий перехід до витонченості та сучасності». Зміна назви та айдентики передбачена стратегією електрифікації.
За словами креативного директора JLR Джеррі Макговерна, «нова ідентичність JLR більш зрозуміла клієнтам, і вона стала фактором, що об’єднує, для різних британських брендів». Раніше повідомлялося, що бренд Land Rover припинить своє існування – замість Land Rover британський концерн випускатиме автомобілі під самостійними брендами Range Rover, Defender та Discovery.
