Кілька років тому команда Paco Motorsports , розташована в центрі Кентуккі, США, побудувала проєкт NA Mazda Miata в стилі оффроад. Вона стала популярною серед місцевих ентузіастів. Настільки, що клієнт прийшов до Paco і запитав, чи можуть вони зробити те саме, але для ND Miata. Хоча Paco Motorsports насправді не створює автомобілів для клієнтів, цей клієнт був наполегливим. Крім того, у команди Paco вже була 2017 ND Mazda Miata RF як автомобіль розробки. Тож вони взялися за роботу над створенням цього позашляховика Miata RF на 30-дюймових грязьових шинах.
Першим був розроблений комплект підвіски з використанням модифікованих амортизаторів Koni з довшими прогресивними пружинами, щоб забезпечити хід коліс 8-9 дюймів на кожному повороті. Вся геометрія задньої підвіски також була змінена, що дало Miata на два дюйми довшу колісну базу. Щоб розмістити масивні 30-дюймові задні шини та 28-дюймові передні шини, обидва бампери були зняті та замінені трубчастими захисними кожухами бампера CAD. Клієнт хотів колеса з п’ятьма зубцями, тому Пако довелося замінити втулки з чотирма зубцями на блоки з п’ятьма зубцями.
Крила також були розрізані та оснащені сталевими розширювачами. Нарешті, бічні повзунки коромисла також були розроблені в CAD і виготовлені зі сталевих труб.
Прожектори Hella розташовані всередині переднього трубчастого сталевого бампера, а світлодіодні фари Hella з дальнім і ближнім світлом будуть встановлені найближчим часом. Є деякі інші потенційні модифікації, такі як багажник і обшивка, але машина в основному готова. Після кількох рекламних раундів у Barber Motorsports Park і кількох зустрічей клієнт отримає свій позашляховик Miata.
Однак найкраща частина цієї збірки полягає в тому, що незабаром вона може стати доступною для будь-якого власника Miata, який цього захоче. Марк Рівера з Paco Motorsports розповів, що вони планують продавати модифікації підвіски для власників Miata. Вони також можуть продавати бампери та повзунки, але це ще не точно. Однак наразі немає інформації про те, скільки коштуватимуть ці частини.
Однак до двигуна не було внесено жодних змін. Таким чином, він все ще використовує атмосферний 2,0-літровий чотирициліндровий двигун Mazda потужністю 155 кінських сил. Навіть з його скромною вихідною потужністю позашляхова Mazda Miata виглядає як вибух, і ми впевнені, що Paco Motorsports отримає чимало замовлень.
Раніше ми писали, що Mazda представила деталі пакету Meridian Edition 2023 для Mazda CX-50.