Brabus завжди був авторитетом у тюнінгу Mercedes-Benz. Протягом багатьох років компанія спеціалізується на перетворенні седанів на дорожні ракети з щедрою порцією розкоші. Останнім Benz, який отримав апгрейт, є седан EQS. Маючи повністю електричний седаном, Brabus не міг просто додати пару турбокомпресорів і закінчити.
Натомість німецький тюнер вдосконалив розкішний автомобіль досить практичним способом. Окрім покращення суперечливого стилю EQS, тестування в аеродинамічній трубі показало, що обвіс із вуглецевого волокна зменшує опір на 7,2%. Що це означає? По-перше, це покращує запас ходу, що означає, що Brabus EQS, теоретично, повинен мати можливість подорожувати далі, ніж базовий електромобіль на одній зарядці.
Новий передній спойлер надає розкішному седану загрозливого вигляду та додає трохи форми незвичайному зовнішньому вигляду. Придивіться уважніше, і ви помітите губу з вуглецевого волокна, яка, за словами Brabus, зменшує опір і мінімізує підйом передньої частини. Бічні повітрозабірники також були розроблені, щоб бути функціональними та стильними; вони направляють повітря до передніх гальм і радіатора.
Навколо задньої частини, дифузор і спойлер не просто для вигляду. Вони зменшують аеродинамічну підйомну силу до 40%, забезпечуючи EQS ще більш стабільну їзду. В інших місцях потік повітря було покращено завдяки встановленню тонких повітряних дефлекторів перед задніми колісними арками.
Навіть колеса були спеціально розроблені для EQS у кількох дизайнах від 20 до 22 дюймів. Тут можна побачити моделі з десятьма спицями Monoblock Z і колеса Monoblock M, останні з яких не тільки чудово виглядають, але й «аеродинамічно вигідні».
Нарешті, Brabus може знизити EQS на 0,6 дюйма спереду та на 0,8 дюйма ззаду, надаючи електричному седану зловісний вигляд і ще більше зменшуючи коефіцієнт опору.
Brabus заявляє про 7% покращення загального діапазону, але не надає цифр, оскільки вони відрізняються від країни до країни. Але давайте візьмемо EQS 450+ як приклад. З оцінкою EPA дальності 350 миль, ці вдосконалення мають збільшити дальність до 374,5 миль. Однак слід зазначити, що Brabus, швидше за все, використовував дані WLTP, щоб винести свій вердикт.
Brabus не покращив продуктивність EQS, але це вже швидкий седан. Комплектація 580 досить швидка, але якщо вона не відповідає вашим потребам, EQS AMG вартістю 147 500 доларів повинен задовольнити ваші потреби в продуктивності. Завдяки 751 кінській силі та крутному моменту 752 фунт-фут він здатний розігнатися до 60 миль на годину за неймовірні 3,4 секунди.
Тюнер заявив, що запропонує клієнтам можливість покращити і без того розкішний зовнішній вигляд за допомогою підсвічених накладок на пороги, педалей з алюмінію або вуглецевого волокна, плюшевих килимів або, якщо ваші кишені дуже глибокі, компанія оновить весь салон тонкою шкірою Brabus.
Раніше ми писали, що німецький тюнінг-салон випустить 810-сильний Bentley Bentayga.