Заборона продажу автомобілів з ДВЗ в Європі з 2035 року не зовсім така, якою здається. Фактично, сторони, які відповідають за нове законодавство, визнали, що ДВЗ можна використовувати, якщо їх можна зробити такими ж чистими, якими повинні бути електромобілі. Одним із способів цього може бути впровадження синтетичного палива, технології.
Австралійське видання Drive було присутнє на запуску в цій країні Huracan STO, і під час заходу директор Lamborghini в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Франческо Скардаоні зробив кілька багатообіцяючих коментарів.
«Ми […] тримаємо двері відкритими для двигунів внутрішнього згоряння на синтетичному паливі», — сказав Скардаоні. «Тож ідеальним сценарієм буде мати повністю електричні автомобілі — наприклад, четверту модель, яку ми представимо в 2028 році — і суперспортивні автомобілі, можливо, з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на синтетичному паливі. Це був би ідеальний сценарій. Щоб ми все ще мали чисту ДНК суперспортивних автомобілів для Lamborghini, керованість двигуна внутрішнього згоряння, емоції суперспортивного автомобіля».
Lamborghini прокладає свій власний шлях, щоб повністю зрозуміти технологію та те, як її можна застосувати до власних двигунів. Сподіваємось, перехід наступника Lamborghini Aventador на гібридну силову установку дозволить автовиробнику також майстерно розробити системи електрифікації, але пріоритетом для компанії є збереження ДВЗ, і синтетичне паливо може допомогти досягти цього.
Раніше ми писали, що Lamborghini Urus поставив новий рекорд серед паркетників на Пайкс-Пік.