Є новий король серед серійних позашляховиків, які підіймались на Пайкс-Пік. Це суперкар Lamborghini Urus, який нещодавно показав час 10:32.064. Це майже на 18 секунд швидше, ніж Bentley Bentayga 2018 року, який раніше тримав рекорд серійного позашляховика з часом 10:49,902. Хоча Lambo не брав участі в офіційних змаганнях, які відбулися наприкінці червня, його час був зафіксований офіційними хронометристами Pikes Peak.
Оскільки заїзди мали бути виконані до 7:30 ранку, коли ворота на Пайкс-Пік відкриваються для публіки, команді дослідників і розробників потрібно було розпочати підготовку Urus до світанку. Було незадовго до 6 ранку, коли водій Сімоне Фаджолі поставив Lambo в камуфляжі на стартовій лінії для першого заїзду дня.
Невдовзі після зльоту стало очевидно, що Urus не працює належним чином, тому що Фаджолі негайно повернувся до зони підготовки, щоб усунути, очевидно, несправний датчик. Усе, що команда лагодила, спрацювало, тому що супер юніт побив рекорд Bentley до того, як закінчився призначений для них час.
Рувен Мор, головний технічний директор Lamborghini, був серед тих, хто першим запропонував спробувати “вляти” Пайкс-Пік. Він також є великим шанувальником історичного підйому на пагорб з дитинства, ще до того, як дорога була асфальтована, і коли ралійні автомобілі групи B ще брали участь у перегонах. “Для мене Пайкс-Пік –це магія”, – сказав Мор. «Є лише кілька місць [у всьому] світі, які, з моєї точки зору, так сильно впливають на автомобільну культуру. Звичайно, Нюрбургринг — це одне, а Пайкс-Пік — інше».
Як видно на фотографіях, Urus-рекордсмен був одягнений у помаранчевий камуфляж із фразою «Продовжуйте піднімати планку» на боках. Це ледь прихована спроба Lamborghini замаскувати той факт, що це був не просто старий 641-сильний Urus, який побив рекорд. Скоріше, це нова модель, яка буде представлена 19 серпня. Хоча основні подробиці про майбутній Urus до того часу залишаються в таємниці, Lamborghini дійсно розкриває кілька речей про машину, яка підкорила легендарну трасу для підйому на пагорби.
Крім необхідного обладнання для безпеки, яке в першу чергу включає каркас безпеки та гоночне сидіння з шеститочковим ременем безпеки, Urus — це, по суті, те, що люди отримають із серійною версією. Він має стандартний твін-турбо 4,0-літровий V-8, а також шини Pirelli P Zero Trofeo R, розміром 285/40R-22 спереду та 325/235R-22 ззаду. Lamborghini каже, що брала участь у розробці цієї специфічної гуми, яка, як кажуть, була першою, коли Pirelli запропонувала напівслікові шини, розроблені для позашляховиків.