Lamborghini розробила систему активного регулювання розвалу/сходження.
Італійська марка похвалилася перед журналістами системою AWC (Active Wheel Carrier) — де-факто активною маточицею, яка здатна прямо на ходу міняти кути розвалу та сходження коліс! Для гоночних автомобілів значення системи AWC складно переоцінити, адже фіксовані налаштування завжди є компромісними. Тепер для балансу «зачепа» і зносу шин з’явиться новий інструмент.
Lamborghini дала журналістам можливість протестувати прототипи Huracan із технологією AWC. Звичайно, суперкар, що йде, просунуте шасі не отримає: на ньому просто обкатують систему для майбутніх гібридів. Діапазон налаштувань «активної маточини» колосальний: від -5,5 градуса до +2,5 градуса по розвалу, на 6,6 градуса в обидві сторони сходження! Регулювання відбувається автоматично зі швидкістю до 60 градусів за секунду, причому і розвал, і сходження можуть змінюватися одночасно.
Перевага системи AWC вже оцінили: бічні прискорення збільшуються на 25 відсотків, час на Нюрбургрингу покращився майже на п’ять секунд, на короткому автодромі в Імолі – на 2,2 секунди. Технологія реалізована через 48-вольтові електродвигуни, а справа найближчого майбутнього – інтегрувати її в електросистему гіперкара Revuelto та наступника Huracan. Головний інженер Lamborghini Рувен Мор пояснив, що найскладніше — коректно відкалібрувати електронну начинку AWC разом із системами стабілізації, контролю вектора тяги та активною аеродинамікою.
В Lamborghini настаивают, что пока AWC — не более чем перспективная технология, но презентация с участием журналистов показывает, что итальянская фирма продвинулись далеко, и на преемнике Huracan инновационная система наверняка появится. На треке AWC позволяет получить выигрыш, сопоставимый с переходом с дорожных шин на полуслики.