Lamborghini позивається до бажаючих використовувати назву марки для веб-адрес.
Італійська марка намагається змусити один з американських автосалонів, який торгує старими автомобілями, відмовитися від вживання слова Lamborghini в URL сайту. Компанія Velocity Motorcars із міста Нешвілл вже програла один суд, але здаватися не збирається. Власник автосалону придумав і зареєстрував для сайту іншу веб-адресу, що також містить слово Lamborghini, і знову отримав позов від італійського виробника суперкарів, який вважає це неправомірним.
У 2021 році, коли марка Lamborghini вирішила відкрити дилерський центр у Нешвіллі, раптом з’ясувалося, що домен lamborghininashville.com вже зайнятий – він належав власнику компанії Velocity Motorcars Джону Пасасу. Італійський виробник суперкарів вирішив, що якщо цей автосалон не є офіційним дилером Lamborghini, то у нього немає жодних підстав володіти такою веб-адресою.
Від пропозиції безоплатно передати права на домен на користь Lamborghini підприємець відмовився і запропонував у відповідь обговорити суму викупу. Пасас справедливо мотивував свою вимогу вкладеними у розвиток сайту грошима. Однак після року та кількох засідань Velocity Motorcars суд ухвалив передати домен італійській марці.
Тоді Пасас зареєстрував домен lamborghiniofnashville.net і встановив з нього переадресацію на свій основний сайт, знову обуривши юристів Lamborghini. Тепер італійці збираються не тільки відібрати і цю веб-адресу, але також вимагати штраф у розмірі 100 000 доларів за незаконне використання торгової марки. На їхню думку, власник автосалону є кіберсквотером і займається несанкціонованим отриманням вигоди від згадки про італійський бренд.