Оскільки Land Rover тепер пропонує трирядні сидіння для Defender і Range Rover, деякі люди починають сумніватися, чи є ще місце в портфоліо для Discovery.
Тьєррі Боллоре, генеральний директор британської марки, що належить Tata Motors, сказав Auto Express, що Disco залишиться, але формула буде кардинально змінена, щоб вирізнити позашляховик від його двох семи- та восьмимісних кузенів:
Ми повністю переробляємо Discovery. Ми віримо, що для нього є місце, але ми повинні бути креативними.
Тьєррі Боллоре, генеральний директор
Керівник визнав, що Defender зменшив продажі Discovery, але він переконаний, що перетворення останнього на «справжній сімейний автомобіль для найвибагливіших сімей» виправдає його існування в лінійці. Боллоре зазначає, що в розкішному сегменті повинен бути справжній сімейний автомобіль, хоча він не вдавався в деталі, що це насправді означає.
Auto Express вважає, що наступне покоління Discovery буде просуватися до більш високого ринку, що, відверто кажучи, здається трохи дивним, оскільки це роль Range Rover. Британське видання заходить так далеко, що каже, що обидва будуть їздити на одній платформі MLA, яка також лежить в основі останнього Range Rover Sport. Обираючи цей шлях, інженери зможуть розробити оновлену версію Disco з двигуном ICE, гібридом і електромобілем. Варіант з нульовими викидами вже підтверджено та з’явиться до кінця десятиліття.
Хоча новий Discovery, безперечно, з’явиться, майбутнє для Discovery Sport виглядає не таким яскравим. На запитання AE, чи доживе менший позашляховик до нового покоління, Боллоре відповів: «Ми ще не знаємо». Збентежує те, що у звіті вказується, що Land Rover може розширити модельний ряд Discovery за допомогою моделі з довгою колісною базою, яка б наступила на п’ятки Range Rover. Загалом, схоже, що буде певний ступінь співпадіння.
Очікується, що Discovery наступного покоління з’явиться у 2025 році та надійде в продаж приблизно через рік.
Раніше повідомлялось, що Jaguar і Land Rover отримають нові зарядні пристрої від Andersen EV.